Wat is dit nou...............????

Hoi meiden,

Ben ik weer even.

Een paar dagen geleden (zaterdag) schreef ik dat ik een beetje bloed bij het afvegen constateerde. Echt heel weinig hoor.......toen was het dag 20 van mijn cyclus. Mijn eisprong had ik rond dag 15. Dus het zou om innestelingsbloed kunnen gaan.

Nu vandaag, dag 23, ontdekte ik weer een beetje bloed toen ik naar de wc ging............
Leek wel of het bij de urine zat....., maar dat kon ik niet zo goed zien. Misschien is het wel een blaasontsteking??? Maar ik voel eigenlijk niets.......... dus of het dat is? Lijkt me sterk. Heb het nog nooit gehad dus ik weet het niet..........
Ik verlies zo trouwens geen bloed.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn? Wie heeft er ervaring met innestelingsbloed. Want lang niet iedereen heeft het.

Nu maar wachten tot dag 29................dan wten we het zeker.

Zo, dit moest ik even kwijt................ want ik schrik toch iedere keer als ik dat bloed ontdek..........wil graag wten wat het is???!!!

Groetjes,

Ga weer gauw aan het werk!

SUUS

Hoi Suus

Als het een blaasontsteking mét bloed is heb je echt wel heel veel pijn hoor. Heb het meegemaakt en heb jankend bij de ha gezeten toen. Heb toen de zwaarste antibiotica gehad omdat het chronisch werd. Nu ben ik er van af maar merk na het plassen nog steeds de naweeën ervan.

Meid, het zou dus gewoon lekker een innestelingsbloeding kunnen zijn!!! YESSSS

Ik hoop het voor je!!

groetjes Costa

Onderstaand bericht heb ik achtergelaten op je vorige bericht! Ik vind het allemaal vaag maar ja misschien komt het overeen?

Heej meis,

Ik heb nog nooit een innestellingsbloeding gehad, ben al 2 x eerder zwanger geweest, helaas beide keren een miskraam.
Nu had ik vorige week maandag mijn eisprong en vorige week donderdag 1 dag bloedverlies??? Ik denk ook aan een innestellingsbloeding misschien, maar hoeveel dagen na je eisprong had jij het bloed????
Spannend hoor!

Liefs Biate

Hoi

wanneer je bloed bij de urine door een blaasontsteking zou hebben, zie je dit meestal niet bij het afvegen, maar in de urine die je uitgeplast hebt. wanneer er echt zichtbaar bloed is, dan heb je een fikse blaasontsteking en erg veel pijn. dan zit je echt constant op het toilet, omdat 1 druppel urine in je blaas dan al pijn en aandrang geeft. ga er maar van uit dat het geen blaasontsteking is. of het een innestelingsbloeding is weet ik ook niet, ga nu pas voor de eerste ronde en het eerste kindje, heb het dus nog nooit gehad.

in elk geval succes en ik hoop dat het het idd is.

groetjes Judith

Ook ik wil daar even op reageren

Ik heb net een blaas ontsteking achter de rug en moet donderdag nog één controle laten doen.
Maar pijn bij het plassen had ik nauwelijks. Wist dus niet goed wat er aan de hand was.
Maar wel wat plas in het bloed en duus niet met afvegen.
Ik dacht dat het wel meeviel en de klachtjes, want zo veel last had ik er niet van, werden minder.
Het begon met lichte klachten, zoals bloed op een vrijdag en dinsdag kreeg ik heel langzaam pijn in mijn onderrug, wat steeds erger werd. Zo erg dat ik ´s nachts naar de huisartsenpost ben gereden.
Uitgelegd en ik moest toch maar een potje volplassen. En wat denk je: een blaasontsteking.
Let er dus even goed op, want bij mij deed alleen de rugpijn na 4 dagen pijn en de rest niet.

Ga anders voor de zekerheid langs de HA. hij of zei weet binnen 5 minuten of je een blaasontsteking hebt.

Succes Alma

Ik heb ooit eens een nierbekkenontsteking gehad. Daarvoor ha dik dus
een blaasontsteking, maar ik had nergens last van. Pijn heb je dus niet
altijd bij een blaasontsteking. Maarre een onderzoek naar
blaasontsteking is zo gedaan.

Sterkte meid.

Bedankt meiden voor jullie reactie.

Ik kan het best dus maar even afwachten. Het stomme toeval wil gewoon dat ik bloed zag rond de datum van innesteling..........was het nou eerder of veel later geweest...........had ik een eventuele innesteling kunnen uitsluiten.

Ik heb nergens pijn. En hoop natuurlijk wel dat het zo blijft.
Laat ik nou toevallig ook nog gisteren bij de chiropractiker geweest zijn.............. de dag erna   (vandaag dus) heb ik altijd een beetje last van mijn rug...........en ja, nu schijn je bij een blaasontsteking ook pijn aan de rug te kunnen hebben..............  Lekker dubbel allemaal.
Zo lang ik niets voel..............wacht ik maar af en anders ben ik zo bij de huisarts!

Groetjes, bedankt en succes allemaal!!!!

SUUS

hoi suus

Ga nou maar wel want als je geen last hebt en het trekt door naar een ander deel van je lichaam dan zou het zelfs chronisch kunnen worden en dat willen we niet dat je dat overkomt.
Doe het anders voor mij want die pijn in mijn rug duurde ook even voor dat ie weg was en ik ben nog nooit zo gek van pijn geworden.
Echt waar, al doe je zelf een potje volplassen en afleveren is al voldoende. (liefst ochtend urine en meteen wegbrengen)
's Middags weet je al waar je aan toe ben en een kuur is zo voorbij.

Doe je dat?

Groetjes Alma

Terug
Bovenaan