wat is dit nou???

A

Anoniem

Guest
hallo , wij zijn nu 23 maanden bezig en we hebben alle onderzoeken gehad, en alles was goed bij mijn man en bij mij?? maar nu ben ik al heel wat maandjes op tijd ong!! 28/29 dagen dus dat is vrij regelmatig toch?? maar wat ik nu vanmorgen toch had?? ik had  wat rare buikpijn en toen ging ik naar de wc en bij het plassen zat een heel klein beetje slijmerig bloed?? wie heeft dit ook wel eens gehad of altijd dat kan natuurlijk ook. ik heb nog nooit iets gehad tijdens de weken dat ik niet ong ben??wel wat buikpijn maar nog nooit bloed erbij gehad?? heb vanmorgen wel de gyn gebeld maar die zeggen dat ik effe moet afwachten tot 13 maart want dan moet ik eigenlijk ong worden ik hoop   natuurlijk dat dit een innesteling was?? of misschien dat mijn eitje een dagje te laat is?? dus vandaag gesprongen is dan moet ik voor de zekerheid toch nog even klussen vanavond haha!! ik weet onderhand wel dat je toch wel heel gek er van kan worden van dat wachten en alles erom heen!! ik hoop dat iemand mij een beetje voor uit kan helpen?? tot snel.
groetjes wendy

Hoi,
heb je al op predictor.nl gekeken? Daar kun je namelijk niet alleen je eisprong en NOD uitrekenen maar geven ze ook aan wanneer eventueel de innesteling is. Succes en sterkte, Miek

Terug
Bovenaan