wat is dit nu weer

hoi hoi

vanacht werd ik wakker met erge buikpijn kramp net alsof je winden moet laten maar het lukt niet, opgeblazen gevoel, en mijn rug deed ook pijn..

Ik ben in twee uur tijd wel vier keer naar de wc geweest en was zo bang bloed aan te treffen maar gelukkig niets te zien, Daarna redelijk geslapen.
vanmorgen werd ik redelijk wakker maar nu voel ik weer krampen wel wat minder , WAT IS DIT TOCH... hoort dit bij een gewone zwangerschap van ongeveer 6 weken of niet. Moet je altijd bloed zien bij en miskraam, zijn dit voortekenen.......

wie weet dit en kan me uit deze onzekerheid halen.

ik hoop zo dat het deze keer goed gaat

Hoi Tobi,

De dingen die jij beschrijft zijn volgens mij 'gewoon' zwangerschapsverschijnselen hoor. Heb je misschien ook last van obstipatie? Daar kun je ook zo'n kramp van hebben.
Sterkte,

Liefs Ineke

Tobi,

door zwangerschapshormonen gaat er het één en ander in je lichaam verslappen, dus ook je darmen. Hierdoor kan het zijn dat je stoelgang trager wordt. Dat geeft een opgezet gevoel zoals jij beschrijft.

Sommige vrouwen krijgen hierdoor ook al heel snel een buikje, terwijl de baarmoeder dan echt nog maar nauwelijks gegroeid is.

Maak je geen zorgen, ga gewoon lekker genieten. Een mens lijdt het meest aan hetgeen hij vreest.

Veel geluk.

Miep

hoi hoi

bedankt voor het meedenken,, wat maakt het je toch onzeker allemaal, ben blij dat ik straks met 8 weken kan zien op de echo he het allemaal gaat met de uk....

ben nu alweer twee dagen verder en tot nu toe niet ergere klachten gehad... en nog geen bloed oid...... want dat is toch vaak onmiskenbaar bij een mk...

ik hou het maar op mijn darmen....

ennne een douche zou ook wel goed zijn toch.. heb geen bad hihihihihhuhihihih

tobi

Terug
Bovenaan