wat is dit nu weer....??

Hey Dames,

Zoals jullie waarschijnlijk al weten heb ik 30 augustus een miskraam gehad.
Bij de controle echo zei dat echoscopiste dat er een eitje op knappen stond en dat ie binnen 3 a 4 dagen zou springen. Ik heb ovulatietesten gebruikt dus weet zeker dat ik afgelopen zondag 20 september mijn eisprong heb gehad.
Nu gistermorgen 6 dagen na mijn eisprong bloedverlies.....Vanmorgen ook nog een beetje helderrood......
Niet zoveel als menstruatie....tenmiste nog niet....

Is dit nog een nasleep van mijn miskraam en dat mijn lichaam nog ontregelt is of kan dit alweer een nieuwe innesteling zijn...
Kun je al 6 dagen na je eisprong een menstruatie krijgen??
Ik dacht dat dan meestal 10 tot 14 dagen later was....????
Wie o wie kan mij helpen dit mysterie te ontfutselen...??

Alvast bedankt weer voor jullie antwoorden!!

Liefs een verwarde nurse

Hoi Nurse,

Heb je nog bloedverlies? Door een mk kan je lichaam soms in de war zijn, maar wie weet is het innesteling zijn geweest. Ik heb nooit een innestelingsbloeding gehad, maar je hoort er hier meer over. Hoelang ben je normaal ongi dan?

Zit momenteel op het wachtbankje, 2 negatieve testen en geen ongi, vandaag is mijn curettage 6 weken geleden. Als de curettage 8 weken geleden is en de situatie net zo is neem ik toch maar even contact op met de gyn. Maar ik hoop voor die tijd meer duidelijkheid te hebben, ongi of zwanger, maakt niet uit!

Liefs grotebroer

Liefs grotebroer

Hey Grote broer,

Het bloedverlies is inmiddels al gestopt.
Het heeft maar 2 a 3 dagen geduurt en was heel minimaal....
Echt geen menstruatie zou ik zeggen...
Moet nog 4 daagjes wachten tot ik kan testen...
Ik zit nu op 4 weken na mijn miskraam ongeveer.
30 augustus heb ik mijn miskraam gehad.
Paar dagen later testte ik al negatief dus het hcg was al dusdanig laag dat ik al vrij snel mijn eisprong weer had...
Hopen dat jullie ook vrij snel duidelijheid hebben...
Ook al is het een menstruatie...
Succes met wachten...

Liefs Nurse

Terug
Bovenaan