wat is dit nu weer???

A

Anoniem

Guest
laatste paar dagen al last van kramp in eierstok.
maar vanmorgen toen ik wakker werd moest ik nodig plassen en deen die eierstok weer zeer.
toen ik links onder op mijn buik drukte kwam er aan de rechterkant druk op te staan au au.
na het plassen was dat weer een stuk minder.

????????

liefs

hee, dit heb ik ook!!
Ik wilde er ook al een bericht over beginnen!

Ik heb nu sinds 5 dagen hele erge kramp links onderin mn buik.
Zelf gister toen we 'het' aan het doen waren kreeg ik erge kramp in mn onderbuik. Dit heb ik nog nooit gehad!

Ook wordt ik de laatste 2 dagen een beetje misselijk wakker maar dat is snel weer voorbij.

Maar we moeten nog 1 week wachten met testen!!

Blaasontsteking? Ik zou effe een plasje naar huisarts brengen.

Succes

nou is geen blaasontsteking dat weet ik 99% zeker.
heb ik vaker last van maar dit voelt echt anders.

ofdat ze mijn eierstok oprekken.

Ik heb denk ik wel is niet eens meer telbaar heoeveel blaasontstekingen gehad, maar ben er wel achter gekomen dat niet iedere ontsteking hetzelfde is, en omdat je schrijft dat als je hebt geplast het weg is, dan zou ik effe ene plasje wegbrengen en zeggen tegen assistente waar je last van hebt.
Ik heb zelfs nu ik zwanger ben bijna 15 weken last van blaasontstekingen en die voel ik haast niet, maar ben er wel voorzichtig mee, heb mn 4e kuurtje nu.

Succes ermee.

Of je heb een eisprong waarbij je ei iets langer blijft zitten en een kleine cyste wordt (niet op de juiste tijd loskomt). Dit heb ik heel regelmatig, gevoel dat er een pingpong bal links onderin mijn buik zit.
Heb in het verleden deze pijn 100x erger gehad en was toen een cyste gesprongen in mijn eierstok en met spoed geopereerd. Nu voel ik het nog regelmatig maar gyn kan niks vinden, heb me er maar bij neergelegd maar het kan behoorlijk pijn doen.
De enige verklaring die het volgens hem kan zijn is die ik beschreef, verklaar ook waarom ik in het verleden langer bezig ben geweest met zwanger worden, heb niet elke maand een sterke eisprong

Hay hay!!

Wat een gek gevoel zeg. Ik heb het juist rechts. Ben ik mee naar de dokter geweest en heb twee vreselijke onderzoeken gehad, van voor: i.v.m. mijn baarmoeder en de rest, en dan nog van achteren: vanwege mijn darmen...........

Alles leek goed................het was mijn buikwand die oprekte maar ben wel ongesteld..............soms......grrrrrrrrrrrr

Ow das minder fijn,
Bij mij trekt het nu langzaam weg,maar ben nog steeds misselijk.
Misschien was het wel 3 dagen een innesteling :) :)
Nog 6 dagen wachten om te testen ggrrr
Duurt langggggg.....

Terug
Bovenaan