wat is dit nu weer ???!?!?!

A

Anoniem

Guest
Ik heb weer wat raars ik heb een hele normale cyclus gemiddeld 27 dagen soms 25 en op zijn langst 30 dagen dit is zo sinds ik gestopt ben met de pil juni 2010 .

Nu had ik vanmorgen ineens bloed verlies toen ik naar het toilet ging gewoon helder rood bloed zomaar ineens snap er niets van een menstruatie begint eigenlijk altijd met bruin bloed en geleidelijk aan maar dit was er ineens en moet pas volgende week vrijdag ongesteld worden op zijn vroegst als ik uit ga van die 25 dagen die ik al eens eerder heb gehad dan woensdag maar toch nog niet nu ................
Zou het heel misschien dan een innestelingsbloeding kunnen zijn ???
Ik hoop het zo ik wacht al zo lang maar durf het nog niet te geloven ik hoop dat het snel vrijdag is .

Ik heb verder wel het idee dat ik ongesteld moet worden maar tis veel te vroeg help wie heeft hier dan ervarig mee ??

Ach meid.....ik heb dit ook nog niet eerder gehoord! Ik wou dat ik je advies kon geven maar volgens mij is een innesteling bloeding niet met helder rood bloed en ik weet ook niet of iedereen daar last van heeft. Maar goed, iedereen is verschillend en ik ga heel hard voor je duimen dat je nu (eindelijk) positief nieuws mag krijgen :)
Wat onwijs spannend en ik wens je succes met wachten! Dat duurt altijd zo lang. Ik hoop dat er iemand is die hier wel ervaring mee heeft.

Good luck! Liefs Lynn.

Zou wel kunnen dat je eerder ongi wordt...
mijn cyclus werd steeds een dag langer dus dacht vorige maand 35 dagen was het ineens weer 28 dagen...Lichaam is een raar iets...

liefs...

Als mijn cyclus korter zou worden dan heb ik nog maar cyclus van 20 dagen das wel erg kort toch??

Maar goed gisteren 4 keer na het plassen een veeg bloed tussentijds niets mijn slip was schoon vandaag na het plassen beetje lichtroze rood druppelje op het wc papier .

Verder nergens las van geen krampen of niets ook geen ongi gevoel meer nog een hele week wachten nu bah ...... dacht dat ik rustig maandje zou hebben nu, omdat we niet op de goede dagen hebben geklust (volgens mijn berekeningen) dus had hier niet op gerekend en heb me er dus ook niet mee bezig gehouden om die reden, tot dus dat bloedverlies nu ....... zit ik alsnog in de stress van ja zou het of niet ....
Mijn ei kan natuurlijk eerder of later geweest zijn deze maand .....
Zucht dus wachten maar !

duurt lang he dat wachten.
ben er wel achter dat hoe minder je er mee bezig bent, je dan toch onverwacht zwanger bent.

Ik heb dit ook gehad een paar maanden terug. Ineens 6 dagen eerder helder bloed. Dit bleef zo totaan mijn ongi (kwam 3 dagen eerder). Bij had er wel wat gezeten, maar is uiteindelijk niet doorgezet in een zwangerschap.
Mijn gyn zei toen dat het ook wel eens kan gebeuren dat je ineens een keer een vreemde ongi hebt, zonder dat het iets hoeft te betekenen.

Niet echt een opbeurend verhaal, maar dit zijn mijn ervaringen... Hoop dat het bij jou beter gaat!

Liefs.

ik ben de afgelopen maand twee keer ong geweest de eerste was op 4 juli en daarna 28 juli en nu moet ik rond 24 aug ong worden liever niet dus deze week lekker klussen

Terug
Bovenaan