Wat is dit nu weer?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

even een vraagje, ik ben 15 augustus ongi geweest en werd 9 sept weer ongi, maar niet echt veel en za, zo een beetje en ma niets en gister een beetje bij afgeven, vandaag krijg ik ineens weer buikpijn en mijn borsten voelen steviger en af en toe een beetje misselijk, vorige week donderdag had ik al getest maar was negatief, ik begrijp er niets van.
Ik heb het vage vermoeden dat mijn lichaam me een beetje voor de gek houd?

Iemand ook last van dit zo soort vage gedoe?

Liefs, Fre

Het kan ook een innestelingsbloeding zijn hoor en die neg test kan zijn omdat je te vroeg hebt getest...... even aankijken en anders nog een keer testen.

Succes!

bedankt voor je reactie,

ik had eigenlijk afgelopen maandag ongi, moeten worden, maar ik ben dan ook nog maar net gestopt met de pil en misschien is mijn cyclus in de war, maar ik had ook geen erge ongi buikpijn en migraine wat ik normaal wel heb, ik wacht het nog even af.

Wanneer kan ik het beste weer even testen?

liefs

Je zou een deze dagen kunnen testen want je hebt wel heel vroeg getest dan..............Als je net met de pil gestopt bent dan is het altijd lastig wanneer je ongi wordt enzo.....

Succes!

Bij mij liep het ook een beetje raar.. ik had de eerste maand na het stoppen met de pil een keurige cyclus van 28dgn! maar werd na een week (van mijn laatste ongidag) alweer ongi.. toch het ontpillen.. Maar die ongi duurde 5 dagen dus ik zou nu 3 okt weer ongi moeten worden.. maar hoop het niet natuurlijk:)

Succes!

Terug
Bovenaan