Wat is dit ? :S

A

Anoniem

Guest
He Meiden,

een tijdje terug vertelde ik dat ik overtijd was, maar steeds negatieve testen had. Nu zo'n 15 dagen overtijd ben ik ongi geworden. Vanmiddag had ik echt krampen en het voelde echt rot en toen ik net naar de wc ging kwam er een groot stuk vel uit (sorry voor de details..) en het leek wel op een stuk kippenhuid van 6 cm lang zeg maar.. het was bebloed en ik kon het uitrekken, maar het brak niet. Is dit gewoon weefsel wat je afstoot of zal het toch een miskraampje zijn geweest? Meiden met een miskraam misschien ervaring hiermee, ik heb dit nog nooit gezien. Ben in ieder geval wel 'blij'dat ik nu ongi ben en weer verder kan.

x

Lieve Dinow,

Het is of overdreven afstoten van het baarmoederslijmvlies, maar ik denk dat het een vroege miskraam toch is geweest, vooral ook omdat je 15 dagen over tijd was.
Hoe dan ook een verdrietig moment, want je zult vast al die 15 dagen goede hoop hebben gehad.
Heb zelf 2 miskramen gehad, maar bij beide keren niet veel bloedverlies, dus in dat opzicht kan ik het niet vergelijken.
Neem er de tijd voor meid.

Veel liefs en een knuffel,
Danielle

T klinkt allemaal beetje vreemd idd...Zou t niet weten. Op zich lijkt n mk me onwaarschijnlijk, want dan had er toch n posi test gweest moeten zijn. Zou anders ff de dokter bellen, want zo'n groot stuk lijkt me wel vreemd...

Sterkte

Dank je..

ik vind het alleen raar dat ik dan toch een negatieve test had vorige week zondag. Maar normaal heb ik wel wat weefsel ja, maar dit was echt een soort stuk huid (het leek dus op een huid wat op een kippenbout zit) en ik kon het uitrekken en het bleef aan elkaar zitten.. Ik vermoed dan ook een miskraam maar dat het dan wel al vroeg is gebeurd. Ik heb zo'n drie uur vervelend krampen gehad en toen ineens dat stuk vel met helder en donkerrood bloed.

We gaan rustig verder met een nieuwe ronde.

thnx

Hoi,
Ik heb zelf verschillende miskramen gehad en jou verhaal komt mij heel bekend voor. Ik denk  dat het toch een  miskraam is geweest en dat hetgeen je verloren hebt het vruchtzakje is geweest. Ik kreeg een echo toen ik een miskraam bleek te hebben en hierop bleek dat er wel een vruchtzakje was maar geen bevruchting. Het vruchtzakje was dus leeg. Vraag me niet hoe het kan maar het is gebeurd. Misschien heb jij dit ook gehad en waren hierdoor je testen wel negatief.
Wat het ook geweest is gelukkig ben je nu weer gewoon ongesteld en kun je verder gaan. Succes meid.
Groetjes Jolanda

Bedankt voor je reactie.. we gaan idd gewoon door, dacht toch wel dat ik ongi zou gaan worden. Ergens heb je wel een ieniemienie beetje hoop als je overtijd bent, maar toch geloofde ik er niet in vanwege die negatieve testen. Vond het gewoon raar dat er ineens zo'n groot stuk vel uit kwam zetten haha..

hoi hoi ja ik denk het ook dat het een miskraam is geweest of een verkeerde bevruchting sterkte jolanda

Terug
Bovenaan