Wat is dit? (tepels)

A

Anoniem

Guest
Goedenmorgen allemaal,
Iedereen goed geslapen? Ik wel, maar blijf alleen zo moe.

Wat mij vanmorgen deed schrikken is dat mijn tepels ineens helemaal spierwit waren....? Wat is dit..?
Soms wel vaag een wit randje maar nu gewoon helemaal WIT met een klein rood puntje in het midden, wie herkent dit en weet wat dit te betekenen heeft. Mijn vriend zei al dat mijn tepels anders zijn dan normaal, ze zijn zo glad zegt hij, normaal veel ruwer.

Verder ben ik 's morgens best wel een beetje misselijk, moe, veel plassen, trek in van alles, wisselende buien.
Mijn NOD is op maandag 1 november, dus ben benieuwd en zenuwappig !!!!

Ginger: Vandaag is jouw NOD, is er al iets te bekennen? (hoop het niet voor je) Ik ga vandaag veel aan je denken en duimen, hou je me op de hoogte?

Hanna: Nog eventjes geduld houden, wel een goed teken dat je man het opvalt, misschien wordt je het weekend wel beloond voor het wachten, en heb je een feestje !! Ik hoor het wel van je.
ga duimen voor je.

Liefs Belinda

Vanmorgen al vier keer naar de wc geweest, maar nog niets...grrrrr.... ik voel me echt ongi en wordt hier stapel gek van! Want je hoopt toch he? Voor mij is het pas duidelijk als ik echt ongi ben, maar hoop natuurlijk dat het weg blijft.

Wat vreemd zeg van je tepels! Hopelijk duidt dit op een zwangerschap!!!! Ik hoop het , mocht er bij mij nog wat gebeuren hoor je het van me!

Dikke knuffel,

Ginger

He Belinda,

Jeetje ik ben helemaal benieuwd voor je. Je berichtjes zijn zo hoop-vol, dat ik heel benieuwd ben. Spannend he?
Ik hoop dat je de zwangerschapsklachten blijft houden en dat er een positieve test komt. Heel veel succes met wachten, ed.
Het beste ermee ! Gr Tanja

Terug
Bovenaan