wat is dit toch een leuk forum!!!!!

Nou ja de titel zegt genoeg toch!!!
Ik heb gewoon niet zoveel tijd om regelmatig te lezen en reageren en kom dus net als nu bijna niet bijgelezen.
Ik vind het wel super dat de meeste erg trouw zijn met schrijven.
De 19e  komen  mijn meiden en ik naar Amersfoort, leuk om een aantal van jullie "life"
te zien. Ik breng Roos, mijn oudste waarschijnlijk ook mee, ik weet niet of het slim is maar anders is ze drie dagen bij opa en oma.(Roos heeft op donderdag nooit zo'n tophumer!)
Nou even een update over ons: Linde gaat super alweer bijna 7,5 maand oud en een heerlijk kindje, ze kletst echt de hele dag, erg gezellig dus. Eten en drinken gaat op en af, ik heb maar besloten om me er niet zo druk over te maken.
Omrollen etc... doet ze ook nog niet, komt wel maar ik vraag me soms wel af of het allemaal niet erg lang duurt als ik lees wat andere kindjes allemaal al kunnen, ook maar niet al te druk over maken denk ik!
Alles gaat hier super dus, Roos wordt zondag alweer 4jaar super mijlpaal vind ik, naar school erg spannend allemaal.
Nou tot de 19e, ik hoop wel voor die tijd weer actief te zijn hier hoor!!!

groetjes Danielle.

ps. met mama gaat ook alles super hoor, ik moet alleen soms ook aan mezelf denken ipv alleen aan de meiden.  

Het is inderdaad druk hier,en het wordt ook steeds drukker.
Nieuwe mensen die zich aanmelden,heel leuk.
Al plaats ik niet heel erg vaak,en ben ik ook vooral een 'lezer',ik vind het een gezellige boel hier en kijk in ieder geval bijna iedere dag even wat er allemaal geplaatst is(hoezo veslaafd).
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan