wat is dit toch weer spannend,wel of niet zwanger!!!!????

A

Anoniem

Guest
hoi dames

ik zat gisteren op dag 28 van mijn cyclus....
heb normaal ook een cyclus van rond de 28 dagen,
dus we kunnen eigenlijk nog 2 kanten op!!!
maar ik had vanmorgen ff getempratuurd (heb het wegens de vakantie ff een maand niet gedaan),is mijn tempratuur 36,9 dus dat is nog hoog....
maar heb eigenlijk geen zwangerschaps kwaaltjes,ja afentoe krampjes in mijn
onder buik(maar ja dat kan ook ongi betekenen) en heb het idee dat mijn tepels
een klein beetje zeer doen(maar ja je lichaam kan je voor de gek houden).!!!!!!!
dus het is vrezelijk spannen,we zitten in ronde 13,dus wie weet is 13 een geluks
getal voor mij....
maar ik wil nog niet te veel hopen,maar ongemerkt doe je dat wel...
ik hou jullie op de hoogte!!!!!!!!

xxxtam80

Ik ben ook op van de zenuwen momenteel.
Ik mag vanaf vandaag testen... Heb vorige week al een testje gedaan, veel te vroeg natuurlijk, en die was uiteraard negatief.
Mijn vriend heeft liever dat ik nog tot maandag wacht met testen maar ik zie dat niet zitten. Heb bijna de ganse nacht wakker gelegen van de zenuwen. Dus sewes: op naar de winkel voor een testje denk ik:d
Spannend...

Hoi meiden,

Goh wat spannend voor je zeg!!!
Hoop het echt voor je Tam dat ronde 13 je geluksgetal is dat heb je ondertussen wel verdient!!!
Ja en wachten duurt ook zo lang, weet er alles van je denkt telkens voel ik iets of merk ik al iets!!
Ik had al 2 weken van te voren al zoiets van hé voel me anders dus dat kan ook, maar er zijn er ook bij die niks voelen en toch zwanger zijn!!
Ga hard voor jullie duimen hoor!!!
Heel veel succes meiden!!!

Liefs Sandy

O TAM!

SPANNEND!
wanneer  ga je testen? kun je jezelf nog inhouden?

groetjes esther

ik wou eigenlijk wachten tot morgen met TESTEN maar denk toch dat ik het vandaag ga doen.......

Hey Tam,

echt spannend joh! Ik hoop voor je dat het positief blijkt.

ff wel een vraagje houd je er rekening mee wanneer je van de dag test ('s ochtends of wat) of maakt dat jou niets uit?

Ik wil zelf namelijk ook een test halen vandaag maar twijfel of ik dan vandaag nog moet testen of pas morgenochtend.

Liefs Butterfly

gohhhhhhhhhh spannende tijden hier!!!!! ik zal voor jullie duimen dat het raak is hoor!!!

liefs sweety

Hoi Tam,

Ik zal voor je duimen!!!!
Hou ons maar op de hoogte!!

Suc-6,Swinnie

Terug
Bovenaan