wat is dit??? vind het heel vreemd allemaal!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden!!

IK SNAP ER NIKS MEER VAN
ik ben heel erg regelmatige ontgesteld,altijd   rond de 21/22 van de maand.
en vandag zie ik opeens een bloeding!!
zelfs met  stolsel erbij!!
dat terwijl als ik ontgesteld gaat worden het eerst begint met bruine bloed en dan pas helderrood.maar vandag was helderrood met een  stolsel erbij,ben nu   bijna 1 jr bezig met zwanger worden en word hier een beetje gek van!!
ik ben dus echt nooit rond de 18 van de maand ontgesteld,dus begrijpt ik het ook niet!
ik vind het heel vreemd allemaal!!
moest het even kwijt!!

groetjes ,yos

hoi yos,

dat is inderdaad wel beetje vreemd ja,zou niet zo een twee drie kunnen zeggen wat dat inhoudt,hou het even in de gaten of het doorzet en of het echt een ongesteldheid is,het zou kunnen dat je nu eerder je eisprong gehad hebt,en je nu ook eerder gaat menstrueren,of je bent even zwanger geweest en dat het zich heeft afgestoten omdat het niet goed was,dat kan ook,maar kan het niet met zekerheid zeggen,,ben wel nieuw hier,maar overleg het even met je arts,weet niet of je al onder controle bent hoor..

gr priscilla

Oe! vind ik ook moeilijk! Niet toevallig net gestopt met de pil? zouidd net wat priscilla zegt even afwachten of het doorzet. weet ook niet of je verder klachten hebt gehad? als je het niet vertrouwd kun je altijd eventjes langs je huisarts gaan, maar ik denk dat die er ook zoveel niet aan kan doen............zou even afwachten of het daarna weer het normale patroon aanneemt.
Sterkte,
Groetjes Rimke

Terug
Bovenaan