wat is dit? Zwanger?

Ik ben aan de pil, en krijg altijd op dezelfde tijd mijn ongi door. Nu is deze anders. Ik heb veel ongi pijn, terwijl ik dit nooit heb gehad, met name pijn in onderbuik en links onderin,gevoelige borsten,steken bij lies en nog wat kwaaltjes zoals hoofdpijn. Ook is mij ongi wat minder geworden. Niet veel, maar duurt nu zo'n 2 en halve dag. Begin bruin verlies, later roze/rood. Ikzelf dacht eerst niet aan een eventueel zwangerschap, maar omdat ik verhalen hoor dat het wel mogelijk is, zet ik hier even een berichtje om wellicht een zwangerschap uit te sluiten en dat ik het ergens anders moet zoeken. Wie kent dit of kan mij advies geven. En is er ook iemand die zwanger is geworden tijdens pilgebruik? en zo ja, wat voor kwaaltjes had je , en hoe was de ongi?
Alvast bedankt
 
Ja, het komt voor dat iemand ondanks dep il zwanger wordt, maar het is natuurlijk vrij zeldzaam. Vooral ook omdat je een stekende pijn links onderin noemt zou ik eerder aan je eierstokken denken (heb ik zelf geregeld last van), misschien een cyste (blaasje) of zo. Dat kan meestal geen kwaad en gaat weer vanzelf over, maar even langs de huisars is misschien geen gek idee, vooral als het met een paar dagen niet over is.
De huisarts kan desgewenst ook een zwangerschapstest doen, dan weet je dat ook meteen :)
 
het kan idd gebeuren dat je toch zwanger wordt door de pil heen,maar zolang je de pil slikt zal er ook een menstruatie komen.het enige wat zekerheid geven kan is dus een test doen! anders toch even naar een arts gaan.
 
Hoi,

Ben zelf door de pil heen zwanger geraakt en had eigenlijk geen klachten, alleen het feit dat mijn ongi juist uitbleef. Maar een test is uiteraard de makkelijkste oplossing!

Succes Eliane
 
Terug
Bovenaan