wat is dit?

Hoi meiden, eigenlijk heb ik pas maandag mijn nod, maar na een paar dagen roze afscheiding (vanaf donderdag) werd het vandaag ineens bruin. Net had ik zelfs echt rood bloed. Wat kan dat nou zijn? Ik weet dat ik vorige week zondag mijn eisprong had, dan kan ik toch niet na 9 dagen al ongesteld worden? Ik ben altijd heel regelmatig, word steeds 14 dagen na m'n ei ongesteld. Mijn temperatuur is nog steeds hoog en die wordt altijd lager 1 a 2 dagen voordat ik ongi word. Wie herkent hier wat positiefs in? Wat is er met mij aan de hand? Alvast bedankt voor jullie aandacht, groetjes el.

Hallo El,

Als het geen pijn doet kan dit een innestelingsbloeding zijn..... Hier krijg je geen krampen van.
Ik hoop dat dit het is, dan ben je dus zwanger dat zou wel leuk zijn he?

Veel succes verder,

groetjes claudia

He, get! Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is! Dat je temp hoog is, vind ik wel een goed teken. Ik blijf voor je duimen!

liefs Kiki

Ps ik heb nog een berichtje onder ons oude bericht gezet!

Goed teken inderdaad, zolang het bij een beetje blijft is het hoopvol. Dat is geen ongi en dus ook nog geen nee!
Wie weet ben je wel zwanger! spannend hoor.

XX Bibi

Hoi El,
Ik weet niet of het positief is..had dit nl zelf vorige week ook. Ik noem het geen echte ongi,maar wat bruin,roodachtig.Niet veel,en ook te vroeg(dag of 3)en ik voelde me ook anders dan anders en heb gisteren dus toch een test gedaan.Er kwam helaas een dikke - in te staan..Ik denk dus dat je nog even moet afwachten,tot je echt overtijd bent,en dan gewoon een test doen.
Heel veel succes ermee,ik duim voor je.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan