wat is dit

He hoi,

Ik heb zelf hetzelfde gevoel.
Ik moet volgens mij de 19 de ongesteld worden, maar had gisteravond en vanmorgen krampjes.
Inderdaad ook een beetje ongesteldheids gevoel.
Maar dat kan nog helemaal niet !!
Verder heb ik wel wat tintelingen in mijn borsten en heb af en toe een vlaag van misselijkheid, maar mijn lichaam heeft me eerder voor de gek gehouden, dus ik wacht rustig af.

Wat het misschien zou kunnen zijn, en daar hoop ik natuurlijk op, is dat het ei-tje aan het innestelen is, maar heb geen idee of dat zo'n gevoel kan geven.

Ik heb in ieder geval besloten om de 19-de te gaan testen....

Ik zal ook voor jou gaan duimen...

groet J
 
Ik heb ook de 19e mijn NOD. Sinds een paar dagen ook menstruatiepijn en echte buikpijn. De pijn zit onder in de buik en het lijkt wel of ik de eerste dag van mijn ongi heb, het voelt hetzelfde.

De 19e spannende dag voor ons.

succes meiden.

xx bibi
 
Jaaaahoor! Ik sluit me graag aan bij de club '19 mei NOD'. Zou het besmettelijk zijn? Ook ik heb de 19de mijn NOD en heb sinds vanmorgen een vaag rommelig gevoel in mijn buik. Maar je kunt innesteling toch helemaal niet voelen? In elk geval SPANNEND!
 
Voor mij is het de eerste zwangerschap, maar heb hier al een paar keer gelzen dat je het innestelen zou moeten kunnen voelen.
Maar ja, het is ine ieder geval fijn dat je deze spannende dagen samen kan delen, want het is allemaal wel erg spannend.

En misschien zijn we wel met z'n allen tegelijk zwanger !! Dat zou een stunt zijn !

groet J
 
Nou jullie zijn niet de enige, ook ik heb er echt last van, kan ook niet naar de wc, af en toe misselijk. ik heb 18 mei mn nod. hoop het zo, maar reken er niet op. succes jullie allemaal!
 
IK durf het er bijna niet meer onder te typen...maar ook ik heb sinds vanmiddag last van een soort van kleine krampjes, een soort ongesteldheidsgevoel.

Ook ik ben er voorzichtig mee omdat ik vorige maand ook al allerlei"kwaaltjes" had zoals misselijkheidsgolven en dikkere buik enzo,maar ik wil het toch ook ff melden.

Lijkt me wel BIZAR als we het allemaal mochten zijn. Ook mijn NOD is 19 mei!heb het net nog bekeken op babybrabbel.

Ik hoop het zo dat het deze keer waar is!voor jullie allemaal!

Veel succes de komende dagen en schrijf het als je weer iets nieuws voelt of beleefd oke?

Groetjes: Chili
 
Was mijn NOD maar op de 19e, dat brengt vast geluk als ik jullie zo lees;-)
Ik heb ook last van mijn onderbuik, maar ik denk dat dat de komst van een eisprong aanduid (en ik kan ook niet naar de wc maar dat komt volgens mij van de bananen die ik de afgelopen 3 dagen gegeten heb, hihi). Ik hoop voor jullie dat het raak is en voor mij dat er een mooi ei aan komt!

Groetjes Kiki
 
Terug
Bovenaan