Wat is dit

Wie kan mij helpen?
Ik heb al een week een bruine afscheiding, vanmorgen begon ik met een bloeding en dan wordt het weer een beetje bruin. Het zet niet echt door of zo? wat is dit? en hoelang duurt dit?
Wie kent dit?
Ben vanaf december gestopt met de Pil en wij willen erg graag zwanger worden.
 
Zo ging mijn laatste menstruatie ook. Eerst bruine afscheiding, toen 2 dagen een beetje bloed en toen weer drie dagen bruine afscheiding. Zette ook niet door. Ben sinds januari van de pil af. Word er een beetje gek van, het is iedere maand anders lijkt het wel.

Maar heb je je NOD al gehad? In dat geval zou ik maar even gaan testen. Succes.
 
Ja dat kan ja. Het was toch niet een echte menstruatie schreef je? Als je onzeker bent is het misschien verstandig om te testen. Meerdere dames hier op dit forum hebben een kleine bloeding gehad op de dag dat ze eigenlijk ongsteld hadden moeten worden.
Hoop voor je dat die nog reageren.
Groet
 
Ja, zo gaat het bij mij dus ook. Ben al een paar keer teleurgesteld geweest toen ik een test deed. Dacht toch echt dat ik zwanger was. De eerste keer duurde mijn cyclus 28 dagen en die erna 33 dagen, dan denk je dus al: bingo. Dus niet. En zoals de laatste keer met een beetje bloed en veel bruin, tja dan denk ik toch wel weer dat het heel misschien raak zou zijn. Toch niet...ik wacht tegenwoordig maar met testen en dan wordt ik toch gewoon weer ongesteld. Balen,maar ja.

Succes en tot later, groeten.
Hendrika...

 
Hoi Hendrika,

Ja vervelend is dat he, ik weet het ook niet meer. Ik denk dat ik gewoon maar even afwacht. Ik dacht altijd zodra er bloed bij zit is het niet raak, maar dat is niet zo dus volgens jou.
Hoelang zijn jullie al aan het proberen?

Tot later,

Groetjes Anne
 
Hoi Anne,

schrijft wat lekkerder he met een naam erbij?
Wij zijn aan het proberen sinds januari. Ik ben getrouwd en we hebben twee kinderen. De vorige keer was ik na 1 maand al zwanger, grrrrrrrr, nu dus niet. Het afwachten vind ik echt het moeilijkste. Altijd, als ik de dagen heb rond mijn NOD, dan heb ik ook weer de hoop. Maar ja, tot nu toe nog niks dus.

En jij? Hoe lang zijn jullie al aan het oefenen?
Tot de volgende keer, groetjes Hendrika.





 
Terug
Bovenaan