wat is dit?

Hoi meiden,
allereerst voor SAN; ik ben 29 jaar en ja ik hoop ook op een normale echo in de beugels,maar goed het is voor een goed doel,zullen we maar zeggen.Natuurlijk mag je nog wat hoop hebben,het kan allemaal.duimen maar!
Even een vraagje voor degenen die een antwoord weten..
ik heb momenteel wat wit slijmverlies;melkachtig wit,vrij dik en gisteren hebben we geklust en had ik daarna een wat zeurderig,pijnlijk gevoel in mijn onderbuik(baarmoeder),toen ik naar het toilet ging had ik wat roze slijm(bij het afvegen) en er lag een soort roze wolkje in de pot.wat is dit??
ik maak me geen zorgen hoor,maar mijn vriend wilde het weten en ik kon hem geen antwoord geven.ik heb de 13e mijn nod.
gr. van petra
 
hoi petra,

dit roze wolkje zou het innestelingsbloed kunnen zijn, maar dat is natuurlijk niet zeker!
ik zou gewoon even afwachten tot de 13e en dan merk je vanzelf of "gewerkt" heeft of niet.
succes.
groetjes
 
Hoi Petra,
Ik dacht dat veel slijm een zwangerschap of eiersprong betekende, maar weet het niet zeker. Ik hoop dat je zwanger bent!Ik duim voor je!
liefs san
 
dank jullie wel! het viel me gewoon op.
de laatste 2 maanden let ik wat meer op mijn lichaam dus mischien is het al eens eerder voorgekomen,ik dacht zelf dat het door het klussen kwam;dat roze slijm,mischien iets geraakt..ik maak me er geen zorgen over hoor! want het heeft niet doorgezet en ik heb verder geen krampen of pijn,alleen een vreemd gevoel. wie weet is dit ook voor mij een goede maand...we zullen zien.
gr. petra
 
Terug
Bovenaan