Wat is dit??!!

Zit net te vertellen dat ik morgenvroeg wil gaan testen, aangezien ik nog niet ongi ben, ga ik net naar de wc heb ik een beetje bruine afscheiding. Schrikken natuurlijk. Ik dacht nee he, mijn ongi. Maar heb het even verder onderzocht, maar zie verder geen bloed of zo, alleen bruinige afscheiding. Wat zou dit nu zijn? Vind het zo gek! Kan iemand mij hier antwoord opgeven. Alvast bedankt. Liefs, Jos.

Ik hoop ook voor je dat het innestelingsbloed is, maar het kan ook het begin van je ongi zijn. Mijn ongi begint ook altijd met bruin bloed/afscheiding. Wil je niet ontmoedigen, maar wel zo eerlijk mogelijk zijn.
Ik duim voor je dat het toch innestelingsbloed is.

Groetjes Vanessa

OOk mijn ongi begint altijd met een bruinige afscheiding. Dus reken er maar op dat je menstruatie begint. Zodat je geen valse hoop hebt. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

hoi hoi,ja de mijne begint helaas ook met bruinige afscheiding,maar hop echt voor je dat het raak is,bij mij is er nog niks te zien maar zal wel komen sucses gr manuela

Hai,

Bij mij is het nu al 3 dagen zo. Raar he. Misschien moeten we toch even testen. Wat jij?
xMije
ps. Mijn ongi begint wel altijd met bruine afscheiding, maar je weet het nooit.
xMije

Terug
Bovenaan