wat is dit ??

A

Anoniem

Guest
Hallo hier,

ik had al een paar dagen het idee dat ik zwanger was. Wij een test gedaan en inderdaad een licht streepje was toch wel zichtbaar. Nu krijg ik net kramp en ga naar het toilet waar blijkt dat ik een klein beetje bloed verlies .. wat kan dit zijn ?? Ik heb de huisarts gebeld, die zegt afwachten .. heeft een van jullie hier ervaring mee ??

liefs, janneke

Mijn vriendin heeft hier ook last van gehad maar er was niets aan de hand hoor! Zolang het bij een beetje blijft is het niet erg. Pas na 6 weken klopt het hartje en kunnen ze een echo maken om te kijken of het goed zit.

succes en gefeliciteerd!

Zelf kreeg ik ook kramp en helaas voor mij bleef het niet bij een beetje bloed, maar werd ik ongesteld. Ben je al 'overtijd'? Een klein beetje bloedverlies is inderdaad niet erg zoals Marielle al zegt. Inderdaad even afwachten dus. Zal duimen.

Het kan innestellingsbloed zijn (is lichtroze) of nog wat oud bloed (rood/bruin). De krampen kunnen horen bij het innestellen.Probeer je geen zorgen te maken (ik weet het, ik kan makkelijk praten) en neem over 6 weken kontact op met de verloskundige, misschien wil zij dan alvast een echo doen. Ik zal voor je duimen!

Terug
Bovenaan