Wat is dit?!?!?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit vandaag op dag 33 van mijn cyclus. Vorige maand was mijn cyclus 35 dagen. Ik heb mijn ei denk ik op dag 19 zo'n beetje gehad. Nu had ik vorige week zaterdag roze afscheiding echt maar heel even. En nu kreeg ik dat vrijdag een beetje,alleen met afvegen, gister ook en vandaag ook, en nu is het weer weg! Ik dacht dat het mijn ongi dus zou zijn,maar nu is het weer weg!??!!?!

Toen ik zwanger probeerde te worden van mijn eerste heb ik dat nooit gehad volgens mij,iemand een idee???

Groetjes,
Wendy mv Damian, ronde 2, 27 jaar. 2e kindje

He meid,

Ik weet niet precies hoe het zit uit eigen ervarig maar heb er wel het een en ander over gelezen.

Het kan zijn dat als je zwanger bent je lichaam daar in het begin nog zo aan moet wennen dat het lijkt alsof je ongesteld word. Sommige zullen daarbij roze slijm verliezen en andere vrouwen worden zelf licht ongesteld.

Ik zal voor je duimen en hopen dat het bij jou ook zo is en dat je nu gewoon zwanger bent!!

Hopenlijk heb je hier iets aan, succes!!

Ilona

hoi hoi

ik zit nu in ronde 4 en heb hier ook last van. meestal rond mijn eisprong, maar ook op dagen dat ik echt zoiets heb van: wat nou weer? Ik heb een heel regelmatige cyclus, en voel mijn ei heel duidelijk. Dus echt ontwennen doet mijn lichaam niet. Vorige week maandag had ik mijn ei en donderdag zelfs ff een echt bloeding. Heel vreemd, geen touw aan vast te knopen. Maar er zijn hier meer die dat roze slijm hebben hoor.

succes, liefs janine

Terug
Bovenaan