Wat is dit?

<p>Hey Dames,</p><p>misschien kan iemand mij hier helpen..</p><p>ik heb 4 weken terug een miskraam gehad.</p><p>afgelopen woensdag werd ik ongesteld ?</p><p>heb 6 dagen bloedverlies gehad, was niet eens heel veel (terwijl me gezegd is dat de eerste menstruatie heel heftig is) maar mijn normale ongi is ook heel weinig en maar max 3 dagen.</p><p>Nu ben ik al 2 dagen kotsmisselijk, ik heb al een weekje last van mee eters / puistjes op mijn gezicht. En flinke VREETbuien.</p><p>ook plas ik veel meer dan voorheen.</p><p>Komt dit door de menstruatie?</p><p>Ik weet niet wat me overkomt en kan de enorme misselijkheid na de menstruatie ook niet plaatsen.</p><p>Groetjes, M</p>

Heb je in de tussentijd met je vriend gevreeen en is het hcg van de miskraam al uit je lichaam? Dan zou je voor alle zekerheid toch eens een testje kunnen doen. Genoeg dames die voor hun eerste menstruatie na een miskraam weer direct zwanger raken.
Een testje kan sowieso geen kwaad. Je zou nu na 4 weken geen knaller meer moeten hebben als je lichaam schoon is (hcg loopt rustig af) dus als je nu ineens wel met een knaltest zit, is de kans groot dat je zwanger bent.
Anders misschien gewoon een griepje te pakken en een beetje ziek? Je menstruatie (als het een menstruatie was) was wel langer dan normaal dus dat zou dan weer wel kloppen.

Terug
Bovenaan