Wat is dit??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Afgelopen maandag zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben, dinsdag hebben we vollop geklust. En nu had ik ineens een heel klein beetje bloed in mijn onderbroek??
Kon het niet goed zien of het oud of helder was, had nl een donkere onderbroek aan.
Verder geen bloed meer gezien, ook niet bij naar de wc gaan.
19nov heb ik mijn NOD.
Zou het innestelingsbloed kunnen zijn?? Vind het echt spannend worden nu.
Was er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig, maar zou zo graag willen testen nu...
heeft alleen weinig zin, de test zal nu sowieso neg zijn.

Wat denken jullie??

groetjes Larissa

Hé volgens mij zou innestelingsbloed inderdaad wel rondom deze tijd moeten komen, maar is het niet zo dat als je maandag je eisprong had, je dinsdag eigenlijk een soort te laat bent? Dacht ik? Of heb je daarvoor ook wel geklust?  Of misschien was je eitje er toch pas dinsdag, dan zou het precies goed zijn.

Succes met afwachten!!

Gr olivia

Ja ik dacht dus ook dat we "te laat" waren. Mijn man kwam dinsdag pas thuis na een week van zijn werk. Dus ik rekende al nergens meer op.
Maar als mijn berekening niet klopte en ik een dag mis was kan het dus weer wel...
Pff is ook zo moeilijk, na het stoppen van de pil ben ik nog maar 2x ongi geworden. En ben dus van die cyclus uit gegaan.

groetjes Larissa

hoi hoi

ik wil niet negatief over komen hoor maar de innesteling is ongeveer 9 dagen na je eisprong.
nu is dat dus nog te vroeg...lijkt mij

groet

Terug
Bovenaan