wat is dit??????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden even een vraagje en hopelijk weten jullie er meer vanaf dan ik..
Ik zit nu rond de helft van mijn cyclus, maar eergisteren en gisteren menstruatie krampen en pijn in mijn onderrug.. tot mijn verbazing had gisteren avond een paar hele kleine druppeltjes bloed in mijn onderbroek heel donkerrood, en toen was het weer weg..
ik zat te denken dat het evt. een innestellingsbloeding kon zijn maar dan moet mijn ei zo rond dag 9 of 10 zijn gesprongen en niet rond de 14e of 15e.. zou dat kunnen dat mij ei eerder is gekomen??

Hoi hoi,

Ik weet niet  of je de laatste tijd een regelmatige cycles hebt gehad ? Ik heb ook 3 cyclessen van 21 dagen gehad dus dan is mijn eisprong die maanden eerder geweest neem ik aan. Dus ik zou denken dat het wel zou kunnen, ben natuurlijk geen dokter  maar het lijkt mij wel dat het zou kunnen. Hopelijk zijn er meer mensen die er ervaring mee hebben en je een beetje meer info kunnen geven.

Groetjes, Vlinder11

Ik ben 29 sept. gestopt met de pil, daarna ontrekkingsbloeding op 1 okt.
en mijn1e natuurlijke ongesteldheid op 29 okt. dus presies 28 dagen of hoort dit gewoon bij het ontpillen?

Hoi,

Het zou kunnen want ik heb ergens gelezen dat je al vanaf dag 8 een eisprong kan hebben. Ligt helemaal aan je cyclus en omdat je   nog niet zolang bezig bent is dat nu moeilijker te bepalen. Dus het is toch echt afwachten hoe moeilijk het ook is.

Ik zal voor je duimen!!!!!!

Liefs An

Terug
Bovenaan