Wat is dit ???

A

Anoniem

Guest
Hallo

ik zeg niet zo heel veel omdat ik veel mee leest maar zo af en toe
vraag ik wel is iets.

Ik ben afgelopen maand gwn ongesteld geworden heb deze maand wel me eisprong gevoeld volkgens mij (steek in me onderbuik ong paar uur )
Maar nu ben ik veeel misselijk en heb ik het gevoel alsof er iets op me maag ligt ook
ben ik al een paar keer egt goed naar geworden tot bijna overgeven aan toe.
Maar nu verlies ik telkens een beetje bloed na gemeenschap gwn heel helder
wat heeft dat te betekenen...?????

Ik hoop dat iemand me kan helpen moet 8 feb ongesteld worden als ik uitga van een cyclus van 28 dagen...

Liefs priscilla

Hoi,

Ik weet het antwoord ook niet, maar ben wel benieuwd want ik heb namelijk precies hetzelfde!  Moe en misselijk, heb  zelfs overgegeven. En een beetje een opgezette buik (of verbeeld ik me dat nou) en inderdaad ook een 'zwaar' gevoel onderin mijn buik met steekjes.

Mijn NOD is 9 febr dus we gaan zo'n beetje gelijk op ... spannend hoor.

Groetjes van Amber

Hoi amber!

Inderdaad erg spannend heb net ff op internet rond geneusd en daar kwam ik tegen dat het bloedverlies kan komen door de baarmoederwand Omdat die heel dun is en als je zwanger bent nog dunner word en dat als je gemeenschap heb hij er een wondje kan veroorzaken wat abslouut niet schadelijk is...
dus ik duimen voor ons allebei ben erg nieuwsgierig Hoeland ben jij al bezig ????
Ik zit ben sinds augustus bezig en al sinds mei gestopt 1ste kindje

liefs priscilla

Wij zijn al meer dan een jaar bezig voor ons eerste kindje.

Wij zijn al meer dan een jaar bezig voor ons eerste kindje.

Dan verdien jij het zeker wel om deze maand zwanger te zijn !
IK ga heel erg duimen voor ons !!!!!!

Liefs

Ik zal ik  ook heel hard duimen voor ons. Ik moet van de week heel veel werken dus genoeg afleiding om er hopelijk niet zo mee bezig te zijn.
Ik hou je op de hoogte hoor

Groetjes

moet je zeker doen !
Ben erg benieuwd....  ben er niet zo heel vaak hier maar kom rond die dagen zeker kijken
sucses

xxxjes

Terug
Bovenaan