wat is dit?

A

Anoniem

Guest
goeiemorgen allemaal,

Ben pas gestopt met de pil (8 mei) en daarna ongesteld geworden op 12 mei.
Een week later had ik veel draderig slijm.
Heb de laatste weken errug veel last gehad van mijn buik, als het ware krampen. De laatste dagen haast niet meer, wat steekjes af en toe. Voel me af me toe even licht worden in mijn hoofd. Toen ik me vanmorgen aankleedde deden mijn tepels errug pijn. Heb naar mijn idee ook mijn buik veel dikker is dan normaal. Dit alles heb ik nog nooit gehad.
Heeft iemand een idee waar dit alles mee te maken kan hebben?

Fijne dag!

hoi,

dat kan 2 dingen betekenen, ontpillen of zwanger!!
Ik heb namelijk precies de zelfde klachten als jij.
Ik ben ook net met de pil gestopt dus het kan ook zijn dat je lichaam aan het ontpillen is.
En dat draderige slijm waar je het over had, zal wel eens je eisprong kunnen zijn.
Wanneer moet je ongesteld worden? Ik zou die datum goed in de gaten houden als ik jou was en als je niet ongi wordt zou ik een test doen.

Veel suc^liefs Eva

Hoi Eva,

Fijn om iemand te treffen die ook net gestopt is en de dingen herkend.
Ben zo'n 10 jaar aan de pil geweest en had daarvoor altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen. Hopelijk nu weer, maar dat weet ik dus niet. Wanneer dit nu weer het geval is zou ik 8 juni ongesteld moeten worden. Maar goed dat vele slijm had ik op de 8e dag al en 14 dagen daarbij is het 2 juni.
Kan je al zo snel na je menstruatie, 8e dag, een eisprong hebben??

Doeggg

Hey hallo toettie,

Wat jij allemaal schrijft klinkt mij erg bekent, alleen heb nog geen last gehad van gevoelige tepels.
Ik ben af en toe juist heel erg moe.
En voor mij is morgen mijn OND als het goed is, want is voor mij ook pas de eerste keer. Dus ef afwachten....
V
oordat ik de pil gebruikte had ik een heel regelmatige cyclus dus ik gaat er ook van uit dat ik dat nu ook heb (hopelijk).
Ik heb wel kunnen merken dat ik rond de 15de erg draderig slijm had dus denk een eisprong, en rond de 21ste paar dagen kramp in me onderbuik en zeurderig gevoel in me onderrug. Wat ik las op het inet moest dat mijn innestelingdag zijn zijn.

En afgelopen dagen beetje lichte steken, en morgen moet mijn OND zijn maar ben bang dat tie ook komt doorzetten.......

Heel veel sucses jullie allemaal, en zal voor jullie duimen!!!!!!!!!!!

Liefs S

Hey!

Ook voor mij zijn de klachten herkenbaar.
Opgeblazen gevoel, gevoelige borsten.
Ik ben ook nog niet zo lang geleden gestopt met de pil en daarna ongesteld geweest.
Mijn NOD zou ongeveer de 9de zijn.. Al weet ik dat natuurlijk niet zeker want ik ken m'n cyclus zonder pil nog niet.

Heel veel succes met zwanger worden!!

het is ook erg herkenbaar voor mij, kan alleen nog niet testen...
ik zal voor je duimen

groetjes

Terug
Bovenaan