Wat is dit?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik ben even helemaal in de war..... Morgen is mijn NOD. Heb al een week ongeveer vreemd gevoel in mn onderbuik en voor de rest wat kwaaltjes. Alle kwaaltjes kan ik uitleggen, maar dat gevoel niet. Had zoiets van "zou het kunnen???".
Gisteravond voor het slapen gaan nog even naar het toilet... bloedverlies.... héél weining, als het 10 druppeltjes waren was het veel, wel heel helder van kleur.  Ik enorm balen, want dacht dat het mn ongi was. Even janken, maar zag er ook het positieve van in. Zou namelijk cyclus van 27 dagen zijn geweest als het door zou zetten vandaag en ik weet zeker dat ik 14 dagen ervoor mn ei gevoeld heb (1 dag eerder dan "verwacht"). Vanochtend met lood in de schoenen naar het toilet.... wat denken jullie HELEMAAL NIKS meer.....
Ik snap het niet meer. Wat is dit? Normaal zet mn ongi door en nu dus niet. Weet niet wat ik er van moet denken.....  Herkent iemand dit? Testen wil ik pas na mijn NOD om teleurstellingen te voorkomen...

Liefs
Anoek

Hey Anoek,

Tja ik weet het ook niet precies? Kan het geen innestelingsbloeding geweest zijn, of was het daarvoor te laat? Weet niet precies tot hoe laat je dat nog kunt krijgen!
Hoop voor jou dat het niet de RD zijn!
Hou je ons op de hoogte?

Het kan inderdaad nog innestelingsbloeding zijn geweest het verschilt per persoon natuurlijk. Sommige mensen hebben dat helemaal niet!

Kan ook zijn dat je rode duivels zich wel hebben laten zien maar nog door hebben gezet .. Voor de zekerheid zal ik nog even wachten.

Veel succes in ieder geval!

Heey Anouk,

Zo dat was wel ef schrikken dan gisteraaf!!.
Maar heb gene falwu idee wat het kan zijn, maar ik wil je wel als advies geven dta je idd beter ef af kan wachten met testen, anders is het straks allemaal zo vervelend voor jezelf. Dus ik zou het gewoon even afwcahten.
Alvast heeeeeeeeeeel veel sucses en hoop voor je dta het raak is,
Ik ga heeeel hard voor je duimen  STERKTE!

Liefs S

Thanks meiden voor jullie reacties. Ik weet dat niemand het kan zeggen, maar moest gewoon mn verhaal kwijt. Ben nog steeds een beetje in de war.

Nu nog steeds niks te bekennen....  Gisteravond baalde ik enorm, heb even gejankt, maar kon er ook het positieve van in zien. We zitten pas in ronde 1 en ik had echt zoiets van "nou ja, dan is het zo" en dan heb ik in elk geval mn ei goed gevoeld. Was dus op ongi ingesteld vanochtend en dan is er niks....Dit is voor mij niet echt normaal...Het zet altijd door....Maar ja, lichaam kan rare dingen doen....
Heb een vriendin die er van af weet dat we voor een kindje bezig zijn gevraagd wat zij dacht. Kan nog een innestelingsbloeding zijn. Zo noemen ze dat dan nog steeds. Je baarmoeder(mond) is bij een zwangerschap beter doorbloedt, dus je kan gaan bloeden. Las ook in een boek van mij dat je rond je menstruatie bloed kan verliezen door je veranderende hormoonhuishouding.

Ik bereid me nu voor op mn ongi. Als ik toch zwanger blijkt te zijn, dan is dat een mooie "meevaller". Morgen wacht ik nog af. Als de ongi er dan nog niet is, ga ik testen. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Liefs Anoek

Ow Anoek, ik duim voor je dat je ongi niet komt hoor! Zou wel geweldig zijn he, in ronde 1?
Ik moet nog ff anderhalve week ongeveer geduld hebben... hoop dat t bij mij ook uitblijft..... ga proberen niet eerder te testen dan zondag 10 juni, hoop dat ik zo lang kan wachten hoor!
Meid succes en we horen het!
Liefs Suus

Hoi Stef,
Nee, nog niet. Heb met mezelf afgesproken dat ik wacht tot na mijn NOD. NOD s vandaag, dus vanaf morgen mag ik de test uit de kast pakken. Ga niet nog langer wachten, dus nog 1 nachtje in spanning.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan