wat is dit??

A

Anoniem

Guest
hallo dames..even een vraagje..ik had vanmiddag klodder witverlies afscheiding(sorry) heb dit nooit gehad meestal is me afscheiding doorzichtig.en me eisprong heb ik al gehad dus dat was het niet.het was niet draderig ook.me NOD is 13 juni.wie heeft dit ook gehad.kan iemand me vertellen wat het zou kunnen zijn? zijn het misschien zwangerschaps syptomen? ik hoor het wel..groetjes mariska

kan iemand mij aub helpen me vraag te beantwoorde  groetjes maris

Hoi mariska,
hoe weet je dat je eisprong al is geweest?
ben je al lang gestopt met de pil?
in het begin kan je ongesteldheid nl langer wegblijven ivm ontpillingsverschijnselen.
en dan kan die klodder toch van je eisprong zijn geweest want dan heb je dat meestal
zou niet weten wat het anders kan zijn.
gr lisette en succes ermee.

hallo dames bedankt voor jullie reactie...ik slik de pil niet dus daar kan het niet aan liggen....me mannetje had geen zin   want was moe van het werk dus konden we niet klussenmaar ja misschien is er nog hoop want had 3 juni wel geklusten aangezien sperma 2 a 3 dagen kunnen leven.nou spannend..groetjes maris

OOOO ja sperma houdt het idd wel een tijdje uit hoor
Zal voor je duimen

hoi KB thnxs meis voor je reactie....en jij GEFELICITEERD!!!!!! wat super voor jullie dat je zwanger bent..helemaal GEWELDIG geniet er lekker van van jullie wonder  xxjes maris

Hey Mariska

Ik heb sinds vandaag heel veel last van witte afscheiding.
Morgen is mijn innesteldag
Dus hopelijk is het een goed voorteken.

Wie weet hier meer over ??????????

Alvast bedankt liefs Wilma

Terug
Bovenaan