wat is dit

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies,

Heb een vies vraagje, maar ik snap niets meer van mijn lichaam, misschien weet iemand dit (hoop ik zo).
Vorige week heb ik mijn ei gehad, veel vloeien en  volgens mij heb ik m ook gevoelt ( als je een pijnlijke steek van ongeveer 2 min. aanhoudend voelt??? ) Heb dit nl 2 keer gevoeld, kan dit?

Dus wel geklust, maar nu heb ik ineens weer heel veel wit slijm.
Weet iemand wat dit is?
Alvast bedankt.

gr gizzymo

Hoi Gyzimmo

Dat is heel normaal hoor. Ik heb woendsdag/donderdag mijn ei gehad en heb sindsdien constant krampjes in mijn onderbuik. Gelukkig niet de gehele dag maar zo af en toe. Heb op dit moment ook veel last van wittige afscheiding (vloeibaar). Als je twijfelt gewoon even doorklussen.

Liefs Sharine

he wat toevallig, ik heb als het goed is ook woensdag op donderdag mijn ei gehad.
Hoelang is jouw cyclus?

gr gizzymo

Hoi hoi

Normaal is die 28 a 29 dagen, maar dit keer denk ik 30 of 31 dagen teminste als ik er van uitga dat je 14 na eisprong ongi moet worden. Dus ik zou eigenlijk 17 juli mijn NOD hebben maar ik hou de 19 Juli aan. JIJ

Liefs Sharine

meiden,

Als je een ei hebt gehad en je hebt al wel iets licht bloedverlies, is het dan goed om te klussen of is het dan al te laat??

x suus

ha ha  effe tellen.
Als ik een cyclus van 29 dgn heb moet ik ook 17 juli weer ongi worden.
Bij een cyclus van 30 dgn de 18e.
Het zou nog mooier zijn als het deze maand ook raak is. Want mijn vriend is de 25e jarig en dat zou een mooi cadeau zijn.
Maar het is afwachten.
Had gelezen dat je het aardig druk had met pendelen. hi hi.
Nee ik wil het eigenlijk niet weten, heb een voorspeling van een parachnost gehad en die was niet leuk.
Ik ga er te zeer na leven, heb je dat niet?

grzzz

ha kleine ukkie

wanneer heb je je ei gehad dan?
Want als dat zo tussen 3 dagen en een week geleden  is kan het misschien ook innesteling zijn,
maar zeker weet ik dit niet. sorry

gr gizzymo

Hai Gizzymo

Nee hoor ik vind het alleen al leuk om te weten. Heb tot nu toe van anderen 2 pendeluitslagen gehad. De een zegt juli 2007 van een tweeling en de ander september 2007 van een meisje. Je moet er niet aan vastspitten maar zie het als leukigheid. Voor mij is het natuurlijk super als ik het redelijk vaak goed heb. Moet ook maar afwachten.

Liefs
Sharine

Terug
Bovenaan