WAT IS DIT?!?!?!?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
heb weer wat raars mee gemaakt vanochtend.(we zitten nu in ronde 3 maandag de 6e denk ik eispron gehad.)
werd wakker en dacht wat voel ik nu,
onderbroek nat, ik naar de wc en onderweg verloor ik nog wat.
op de wc aangekomen verloor ik ineens heel veel vocht net of er witte vloed uit kwam maar dan heel erg waterig en daarna kon ik gewoon plassen. leek wel of mijn vliezen waren gebroken hihi.
jullie enig idee?
groetjes shirley

Sorry, ik kan je niet helpen. Wel raar inderdaad, heb ik nog nooit gehad. Wie weet is het bij jou wel een goed voorteken! Ik hoop het voor je.

groetjes,
mv Tijs

hey Shirley,

Ik weet ook niet wat het is, maar ik heb de laatste 2 dgn ook gehad dat als ik naar de wc ga ik bij het afvegen ook onwijs veel doorzichtige dunne afscheiding afveeg!!!
Maar vanmorgen had ik ook bruinige afscheiding en ik heb echt een ongi-gevoel, snik snik
Ik hoop zooo dat mijn ongi niet doorzet!!! Maarja, heb er nu nog maar weinig vertrouwen in....
Ik hoop voor jou dat dit zeker met een zwangerschap te maken heeft...

Kus, es

In welke periode van je cyslus zit je?

Ik had dit zelf vanochtend namelijk ook. Daaraan voorafgaand had ik gister erge ongi buikpijn, en bij het afvegen bloed/bruinigachtig verlies. Ik zit op dag 11 van m'n cyclus en heb dan ook geeeen idee wat dit is geweest.

Het "vloed" waterachtig vloeistof kan een eisprong zijn. De meeste meiden hebben dan helder slijm en sommigen waterachtige vloed, maar weet natuurlijk niet of dit het bij jou is geweest.

Als iemand het echte antwoord wel weet dan horen we dat natuurlijk allemaal graag!!

X Pip

Terug
Bovenaan