Wat is dit?

<p>Hoi hoi! </p><p> </p><p>Misschien kan iemand me hier adviseren?</p><p>Een tijdje geleden gestopt met de pil(half jaar). Twee maanden geleden zonder bescherming gaan vrijen op niet gepland momenten. Op 20 september ongesteld geworden, normaal een cyclus van 24 dagen. Ik kan de klok meestal gelijk zetten wanneer ik ongesteld word, wijkt hooguit halve dag af. </p><p> </p><p>Mijn eisprong voel ik soms denk ik, dit was (maar is een gok) rond 2 oktober. Nu zou ik woensdag al ongesteld hebben moeten worden, het is inmiddels vrijdagavond en sinds gisteren heb ik per dag wat donkerbruin bloedverlies en gisteren ook heel klein vlekje bloed aan toiletpapier. </p><p>Vandaag nog bij afvegen 1x bruine afacheiding, maar ik voel als ik opsta en loop dat het lijkt of ik ongesteld word en ik viel afscheiding ofzo, raar gevoel. Beetje ongi krampjes gehad maar amper deze keer. Normaal altijd de eerste dag mega erg ongesteld. Ik heb een testje gedaan vandaag maar negatief. Ik zit dus op 26 dagen maar normaal is mijn cyclus dus maar 24. Ik heb wel mega hoofdpijn al 1.5 week en ook erg verkouden (maar dat heerst). Wat denken jullie? Kan het zwanger zijn? Ik denk zelf eigenlijk niet, omdat er wat bruine afscheiding is en neg. test.</p><p>Grs Linda </p>
 
Ik zou over een paar dagen nog een keer testen. En heb je de test met ochtend urine gedaan of niet? Dat kan nog een beetje verschil maken.

En andere kanttekening; niet elke vrouw bouwt even snel HCG waardes op, soms moet je paar dagen later testen..
Succes!
 
Terug
Bovenaan