wat is dit ???

A

Anoniem

Guest
hoi

ik ben nu 30 weken en 4 dagen zwanger en heb sinds vanmiddag steken in me zij en ze zijn nu zo erg dat ik onderin me buik ook voel ik kan niet eens op allbei de kanten van me zij liggen ik verga van de pijn dan wat zou dit zijn  maak me beetje zorgen de kleine is in ieder geval behoorlijk bewegelijk.als ik loop word het wel minder maar het voelt niet prettig als ik weer zit of lig  wie weet wat het kan zijn

liefs tara

uhhhhh weeen????

ik weet t niet hoor, maar als t stekende pijnscheuten zijn en ze komen regelmatig terug zou ik heeel snel de vk bellen, vooral omdat je pas 30wkn ben, het hoeft natuurlijk niks te zijn maar beter voor niks gebeld als te laat toch,..sterkte, en laat nog wat horen!

veel liefs janneke, lotte 2jr 22wkn zwanger meisje nr 2.

hoi

heb de vk gebeld en die zegt dat het waarschijnlijk samen trekken van de baarmoeder is of iets van een spier ik moet blijven zitten en niet lopen en warme kruik tegen me buik houden de pijn is minder als ik zit dus weeen kunnen het waarschijnlijk niet zijn.

liefs tara

Hoi Tara,

Ik heb dit twee weken geleden ook gehad en bij mij was het een blaasontsteking. Als ik jou was zou ik morgen even urine naar de dokter brengen! Bel dan wel even van tevoren, want ze gaan direct als je binnen bent je urine testen en de urine moet zo vers mogelijk zijn.

Een verwaarloosde blaasontsteking kan de bevalling opwekken, dus ik zou het maar even laten nakijken.

Groetjes, Marisa

Hoi

Ik had het, eigenlijk nu nog, ook. Volgens mijn gyn waren het oefenweeen.
Misschiend dat het voor jou wat eerder komt dan bij mij.
Ik ben nu 37 wkn, Ik heb vooral steken in mijn linkerlies. Dat schijnt door het indalen te komen.

Ik heb bijna de gehele dag door krampen in mijn buik. En iedere keer denk ik dat het gaat beginnen maar helaas...  

Zou toch voor de zekerheid urine naar de ha brengen, binnen een paar tellen kunnen ze zien of het een blaasontsteking is.

Succes

Terug
Bovenaan