wat is dit????

Hoi allemaal,

Ik ben 18 weken zwanger en in de nacht van maandag op dinsdag jl. werd ik wakker met vreselijke "krampen"in mijn buik.
Ik wist gewoon niet hoe ik me houden moest en dit heeft al met al ongeveer 4 uur geduurt met tussenpozen van ca. 7 minuten.

Ik ben uiteindelijk toch in slaap gevallen, maar vanaf die tijd voel ik de kleine niet meer en heb ik een zeurende pijn in mijn buik( die wel te houden is hoor, niet zo erg als die nacht) en hele lage rugpijn.

Aangezien ik voor deze zwangerschap 6 vroege miskramen heb gehad, ben ik bang om de verloskundige of gyn. te bellen...erg he?

Weten jullie wat dit kan zijn en/of wat ik moet doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Monique

beste monique
het hoeft niet veel te betekenen wat je voelde maar voor hetzelfse geld is er toch iets niet in orde en het is natuurlijk de kop in het zand steken om de verloskundige of gyn niet te bellen ik kan het me wel heeeel erg goed voorstellen tijdens mijn zwangerschap kreeg ik met 18 weken veel bloedverlies en dacht ik ook dit is het einde van zwangerschap nr 3 ik mocht de verloskundige zo vaak bellen als ik met twijfels of als ik het niet vertrouwde ik zou als ik jou was toch maar even een telefoontje plegen nu word je ook lichtelijk gek van onzekerheid niet dan en dat je je baby niet voelt dat gebeurd wel vaker als je nog niet verder bent probeer maar eens rustig te gaan liggen op bed en ontspan je dan voel je hem misschien wel veel sterkte en llat je nog weten hoe het verder met je gaat groetjes marrieke

lieve monique,
Ik heb zelf 3 miskramen gehad ne een vroegeboorte van 29 weken zwangerschap.Ik kan je onzekerheid heel erg goed snappen,ik durfde ook nooit de gyneacoloog te bellen voor klachten,ik had zoiets daar zien ze me weer aankomen,maar heb aan de lijve ondervonden dat je dit toch moet doen en de mensen in het ziekenhuis hier zeker begrip voor hebben plus dat er dan bij jou ook een stuke onzekerheid weg is gehaald,ik zou zeggen pak die telfoon en bel naar je gyneacoloog,dan slaap je misschien ook weer een beetje rustiger,je mag me best mailen als je wilt toosie32@hotmail.com liefs san

Lieve Monique.

Het is jouw lijf, dus jij voelt het beste wat er aan de hand is. Dus zeg ik: Meis, BEL. het is beter dat je belt, en dat er nix aan de hand is, dan dat je niet belt, en er toch iets niet goed is. Ik spreek uit ervaring.

Veel Sterkte.
veel liefs Mirjam

Terug
Bovenaan