wat is dit??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

ik ben nieuw hier ( zat wel altijd bij het zwangerschap forum maar nog niet hier :)

ik heb even een vraagje onze dochter. bijna 8 maanden. krijst de laatste dagen gewoon enorm! als ze in bed word gelegd. of in de stoel gaan zitten.( dus haar in lighouding) dan krijst ze het werkelijk uit en is ze ontroostbaar. vanacht was helemaal een drama. ze heeft werkelijkwaar de hele nacht gekrijst, maar dat ken ik helemaal niet van haar.. ze slaapt normaal prima. maar als we haar neerlegde dan krijsde ze het gewoon uit.. ze heeft nog geen tandjes ( althans nog niks te bekenen) maar hebben jullie misschien ideen of tips? alles is welkom
alvast bedankt!

groetjes martine

Hoi,

Jaaaaaaa Ik herken dat wel hoor! Is pure verlatingsangst.
Véél kiekeboe spelen, geruststellen... enz... enz...
Heeft hier in totaal een week of 4/5 geduurd  Maar aan alles komt een eind... ook hier aan!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi martine,

Ik hoop voor je dat het verlatingsangst is,maar onze dochter had dit ook en bleek een dubbele oorontsteking te hebben wij hebben verder niets aan haar gemerkt geen koorts niets!!Alleen als we ze in de ligpositie hielden in bed etc. dan krijste ze, niet normaal en ze huilt echt nooit, ze heeft inmiddels acht tanden met acht maanden en heeft hier geen traan om gelaten dus als het blijft zou ik toch even langs de huisarts gaan.

groetjes cindy

hoi,

dinand heeft het ook een periode gehad toen hij net 8 mnd. was, verschrikkelijk, zodra ik alleen maar aanstalte maakte om hem neer te leggen, krijste hij het al uit, en s'nachts ook hele nachten, nu op het moment gaat het weer een stuk beter, maar ik ben toen ook even met hem bij de ha geweest om er zeker van te zijn dat er verder niets was, idd met betrekking tot de oortjes,

groetjes susanne

Bedankt voor de reacties!

vanacht is het gelukkig goed gegaan. manlief heeft haar om 23:30 nog een voeding gegeven en een paracetamol. ze heeft zitten kletsen en sliep pas tegen een uur of 1. ( wel steeds speen in, speen in) maar goed. ze heeft goed geslapen. ik heb zelf ook het idee dat het de oortjes wel eens kunnen zijn want ze wrijft er steeds tegen. meer dan normaal. we zijn vorige week in bad geweest en haar oortjes onder water gehad. dus misschien dat het daar door komt? ik kijk vandaag nog even aan en anders ga ik morgen naar de huisarts! bedankt voor het meelezen! super!

groetjes martine

Hoi,

Als het tandjes zijn kunnen ze ook behoorlijk last van hun oortjes krijgen.
En idd als je het niet vertrouwd... beter 1x te vaak naar de HA dan 1x te weinig.
Even oortjes laten checken is de moeite niet.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan