Wat is dit?

A

Anoniem

Guest
Ik schreef in mijn vorige topic al dat ik gisterenochtend pijn linksonder in mijn buik
voelde, wat een kwartier aanhield. Je zou dus zeggen dat het mijn eisprong zou kunnen zijn, waar het niet dat ik eigenlijk nu 39 dagen in mijn cyclus zit, 11dagen overtijd dus. Toen ik straks naar de toilet ging had ik heel veel doorzichtig slijm. Moet dat nou voor je eisprong zijn of komt er nu alsnog een eisprong?
Ik denk ook dat ik dan maandag niet naar de huisarts hoef te gaan....

Hai lieverd,

Hum?? Wat is dit nou weer?! Tja...ik heb eigenlijk geen duidelijk antwoord op je vraag want ook dat 'slijm' verhaal (hahaha) is bij elke vrouw weer anders. Ik heb er zelf vrijwel nooit last van, ook niet voor of na mijn eisprong. Als ik jou was zou ik je afspraak bij de huisarts voor maandag gewoon laten staan want hij/zij kan je vast verder adviseren en of helpen. Sowieso ben je 11 dagen overtijd en heb je een periode overgeslagen dus er even heen lijkt me wel goed hoor!

Succes, en hopelijk snel duidelijkheid want hier word je ook niet blij van....

Liefs en een knuff Lynn.

Het klinkt mij als een eis rong in de oren, maar zoals Lynn al zegt is iedereen anders.
Vreemd dat je deze zo laat in je cyclus voelt. Misschien is dit je enige eis rong in een lange xyclus of heb je er eerder ook een gehad?

Succes!

Klinkt idd als een eisprong maar ben er achter gekomen dat dat dus niet hoeft want wat dat slijm verhaal betreft heb ik gemerkt bij mijzelf dat ik dat meerdere keer in een lange cyclus had.

Ik zou gewoon rustig afwachten en regelmatig klussen het is echt normaal hoor dat je in het begin een lange cyclus hebt als je net gestopt bent.

Succes!

Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden.

@Dacycey en beauty: ik denk ook dat het een ei is geweest alleen zo laat in mijn cyclus kan ik alleen zien doordat dit mijn 1ste ronde is en mijn lichaam het even niet meer weet.
Ik twijel nu wel over de HA, ik zal het hier thuis nog even op tafel gooien. Ik ben gelukkig niet de enige thuis die het niet meer snapt:)

@Lynn: Ja en dat wachten he?? Dat heb ik nog steeds niet geleerd:)
Hoe gaat het met je ziek zijn? Al iets beter?
Wanneer ga jij er nog een testje tegen aangooien??

Bedankt allemaal! X

@Mascha: Ik ben er ook geen ster in hoor, dat wachten, normaal vliegt de tijd tenzij je op het wachtbankje zit.....Ik voel me wel ietsje beter maar ik ben er zeker nog niet....Blijf maar zo'n hoofdpijn houden en ik wil toch ook niet teveel aspirines slikken. Ik denk dat als de duivels weg blijven ik zondag ofzo nog een testje doe want ik weet niet precies hoeveel dagen er dan tussen moeten zitten...Ik lees ook weleens dat er dames zijn die pas na een aantal dagen na NOD licht positief testen maar ik heb geen illusies hoor, kan zomaar vandaag of morgen bezoek krijgen van de RD's.

Even een advies voor je: Ga nou maar wel even naar de huisarts, die afspraak staat en ik denk dat het voor je eigen gemoedsrust beter is om het even uit een ander z'n mond te horen dan dat je zelf continu twijfelt over het hoe en wat en waarom, toch???

Succes! Liefs Lynn

Ja, ik zat net in de auto te denken en ik denk ook dat het beter is even langs te gaan. Al is het maar om te vragen of je de RD's over kunt slaan. Ook om even mijn verhaal bij hem te leggen en kijken wat hij ervan vindt. Maandagmiddag ga ik langs als er plaats is.

Jij hebt ook veel lieve woorden gekregen op je topic zeg! Fijn he??!! Gelukkig heb je ook een lieve man die echt samen met jou aan het hopen is. Ze bestaan dus echt wel:) en er zijn er meerdere lees ik wel! Alvast een fijn weekend! Hoop dat je nog even van dit prachtige weer kunt genieten!!

Liefs Mascha

Terug
Bovenaan