Wat is dit ...

A

Anoniem

Guest
Vandaag dag 14 van mijn cyclus, die zoals jullie weten giga varieert van 27 wat een uitzondering was tot aan met regelmaat oplopend tussen 40 en 47 dagen.
Maar waarom ik nu poost:
Eergister aan de linkerkant van mijn onderbuik af en toe de hele dag door behoorlijk heftige steken, mijn afscheiding begon op dat moment ook. ( de dagen ervoor geen afscheiding)
Vannacht en vanmorgen zeer hevige krampen, kruik was nodig om te verzachten en na 13.00 nergens meer last van. Afscheiding blijft hetzelfde, neemt niet toe, neemt niet af.
Wie herkent dit??

4 dagen niet op forum geweest, maar wordt een hoop afgekletst. Had een hoop om te lezen. Voor velen van ons word het dus weer spannend! Het gaat jullie allemaal hopelijk vruchtbaar af!

Klikt als je eisprong..... Zou voor de zekerheid klussen meid!!

Dat klinkt inderdaad als een eisprong.. Veel klus plezier ;-)

Tja ik voel of merk nooit iets van een eisprong. Dus kan je geen advies geven.

ja klinkt als een eisprong , heb altijd dezelfde klachten als jij beschrijft ...Fijn klusweekeind !!

Liefss

Nou als dat zo was, dan wordt het deze maand niets. Helaas komt mijn man vanavond pas thuis, tegen die tijd is als het als een eisprong was, een verloren sprong in het diepe geweest want er liggen geen zwemmers in actie te wachten..
Maar dat sluit niet aan dat we heerlijk gaan klussen vanavond. hihi

De pijn is meestal voor de eisprong, dus wie weet toch nog op tijd ;-) Wel goed nieuws je ei op dag 14 waarschijnlijk wordt je cyclus dan echt korter deze keer ;-)

Terug
Bovenaan