Wat is een goed boek ter voorbereiding?

Dames (met name zij die als eens zijn bevallen),

Kunnen jullie mij helpen aan titels van boeken welke jullie zelf als goed hebben ervaren als voorbereiding van de bevalling.

Ik heb de eerste met een geplande keizersnede ter wereld gebracht (vw stuit). De tweede ligt helemaal goed en ik moet weer even opfrissen.

Graag tips over goede boeken hierover!

Groetjes,
Mariaz

Hallo Mariaz,

Echt een titel wil ik je niet geven maar toen ik op zoek was voor boeken over de zwangerschap toen ging ik naar de bieb, daar leende ik er wel 6 per dag hihihhi
Daar vind je echt van alles en nog wat over de zwangerschap en je hoeft zew niet te kopen .

groetjes anja

Hallo,

Een goed boek over bevallen is Veilig Bevallen van Beatrijs Smulders. Zij is verloskundige en beschrijft in haar boek allerlei manieren om te bevallen en geeft ook allemaal tips. Ik vond het een goed boek en heb er veel aangehad.

groetjes sabrina

Hoi Dames,

Dank voor de tips! Veilig bevallen is volgens mij wel het standaard werk in NL en dus naar nu blijkt ook nog een aanrader. Ik ga eens kijken of ik het op de kop kan tikken.

Groeten,
Mariaz

Goeiemorgen dames,

Ik heb gisteren gelijk dit boek "Veilig bevallen" gereserveerd bij de bieb.

Ik ga over twee weken met vakantie, kan ik me tijdens mijn campeervakantie in Frankrijk goed voorbereiden.

Groetjes
Astrid

Hoi Mariaz,

Ik ben met de eerste ook bevallen met een keizersnede. Ik verwacht de tweede half juli en hij/zij ligt ook nog steeds goed. Ik vind het allemaal spannend. Ik lees niet zo zeer heel veel, maar ik kan zwangerschapsyoga aanraden. Het heeft mij meer vertrouwen gegeven en ik heb er zelfs soms wel zin in om gewoon te bevallen?!

groetjes Renate

Terug
Bovenaan