Wat is een goede buggy?

MACLAREN is al jaren een goeie, stevige, klein inklapbare buggy.
Verder piept en kraakt deze duidelijk minder dan andere merken. Een buggy is belangrijk. Hij moet handig zijn en ook lang te gebruiken zijn, eventueel voor meerdere kinderen. En met deze buggy kan dat.
Hij is handig in gebruik, en is makkelijk wentbaar. Je kan er goed stoepen mee op en af.
Een afknapper zijn de buggy's van Chicco of quinny. Deze zijn een stuk zwaarder en niet makkelijk in gebruik. Ze laten het ook snel afweten, en piepen al snel aan alle kanten.
Maar dat is mijn mening.
 
Hoi, ja ik heb ook gehoord dat de Mac Laren er toch wel bovenuit steekt.Ik vergeleek het rijden met mijn maxi taxi, en moet toegeven , dat deze dan wel heel soepel draait en keert.
Wat ik overigens wel jammer vind, is dat er geen vering op de Mac Laren zit. Overigens ook niet op de andere inklapbare buggy's. Jammer hoor, 7 jaar geleden had ik voor mijn oudste dochter een inklapbare buggy van het merk Bebe Confort, deze had wel vering. Jammergenoeg is deze na intensief gebruik voor 2 kinderen enigzins gaar aan het worden. Jammer. Heb deze nooit weer gezien.
succes, doeg, Martine
 
De buggy van Koolstra schijnt ook 1 van de beste te zijn (kan nog niet echt oordelen, want heb hem pas een week). Hij is te koop bij Babyplanet. Zijn gewicht is onder de 5 kg dus hij kan mee op de fiets en prijstechnisch (69,00) stukken goedkoper dan de MacLaren (145,00). Een buggy gebruik is toch maar voor kleine stukjes en anders pak ik de kinderwagen.
 
Wij hebben de maxi taxi speedi sx. Super licht in het gebruik. Grote boodschappenmand, goede vering, maar wel erg brede banden. Is met winkelen niet altijd handig. Wel voor lekker wandelen. Ook meenemen in de auto is wat lastig. Hij past wel in de golf achterbak, maar dan zit-ie vol. Toch zou ik hem weer kopen. Ik heb nu een kleine buggy erbij. Wel een duur grapje zo, maar oma heeft de maxi taxi betaald.

Succes
 
maakt waarschijnlijk niet uit wat voor merk het is, maar zou er op letten dat je de buggy in standen kan zetten. DAn kan je je kindje ook nog laten slapen als hij moe is. OOk is het handig als hij in een buggydragen achterop de fiets past. Dan heb je echt een multifunctioneel dingetje.
 
Terug
Bovenaan