wat is een goede ovulatietest?

Hallo allemaal,

Kunnen jullie mij vertellen wat een goede ovulatietest is?
Ik heb de testen van Mat Care gebruikt maar ik heb krijg daar niet echt een duidelijke uitslag mee. Alleen hele vage lijntjes. Ik doe het volgens de gebruiksaanwijzing.

groetjes Moeder van Koen

Hai Koen,

Ik zou het niet weten, ik heb Clear Blue gebruikt, maar zonder resultaat, nou ben ik ook heel onregelmatig, dus ik weet niet of ik een goede graadmeter ben...

Ik heb het opgegeven en temp. alleen nog maar.

succes verder!

liefs Kersensnoepje

Hi Moeder van Koen,
Ik heb, tot wij met IVF begonnen, dezelfde strips van MatCare gebruikt en bij mij waren die streepjes altijd erg helder en echt donkerroze op de dag van de ovulatie
Bij mij is dat doorgaans op dag 11 en dat klopte ook altijd wel
Ga je wel lang genoeg door met testen  ? De eisprong is bij iedereen in elke cyclus bijna altijd  op een ander moment
Ik heb over deze tests ook met mijn gyn.overlegd,  hij was ermee bekend en zei dat ze echt betrouwbaar zijn.
Het gebruik ervan heeft mij niet geholpen helaas (nu dus IVF) maar misschien kun je eens vragen of er een reden voor is dat de streepjes zo 'lichtroze' blijven...

Succes ermee !

Groetjes, SunshineJo

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie. Ik ga de ovulatietest maar eens combineren met temperaturen. Misschien dat ik dan iets nauwkeuriger kan uit vinden wat mijn eisprong is. Ben blij om te horen dat de Mat care strips toch goed zijn.

Bedankt!!

Groetjes Moeder van Koen.

Terug
Bovenaan