wat is een innesteling? misschien een domme vraag?

he meiden wie kan mij uit leggen wat een innesteling is, want ik lees het vaak op de forum maar, wat het inhoud weet ik niet, kan iemand mij uitleggen en hoevoel je dat of kan je dat niet voelen?

greetz suzette

Hoi hoi,

Een innesteling betekend dat het bevruchte eitje zich innesteld in de baarmoeder! als het eitje nmlk bevrucht is door het zaadje duurd het ongeveer 5 dgn voordat het in de baarmoeder terecht komt! bij deze innesteling ontstaan soms kleine bloedinkjes

hoop dat je het zo een beetje begrijpt!

Veel liefs KV

Hoi,
Ik weet het niet helemaal precies hoe de innesteling in elkaar zit, maar wel ongeveer.
10 a14 dagen voor dat je menstruati moet komen heb je je eisprong, als deze bevrucht wordt, begint de innesteling. De innesteling duurt zo'n 7 a 10 dagen. Het innestelen houdt in dat het eitje van de eierstokken naar de baarmoeder reizen zeg maar. Daar wordt de bloed baan naar het eitje placenta dus geregeld en dan is het dus ingenesteld in je baarmoeder. zo ongeveer is de innestelling. Weet het niet zeker, maar veel mensen merken niks van de innesteling. pas als het in de baarmoeder zit en de bloedbaan naar het kindje ontwikkelt is, dan kan je zwangerschapsverschijnselen krijgen, dan maakt je lichaam het hormoon. Hoop je voldoende geholpen te hebben!

o oke thnx niet iedreen voelt dat die innesteling? dus dat betekent dat ik het misschien niet weet? oke dan weet ik in iedregeval waar ik over mee praat straks thnx xxxxxx

Terug
Bovenaan