A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal!
Vanmiddag weer naar de verloskundige geweest en alles was goed!
Kindje was gelukkig gedraaid en lag nu met het hoofdje naar beneden.
Eerst lag het nl van links naar rechts.
Kindje kan natuurlijk altijd nog draaien, maar dan zou het volgens de verloskundige een hele volksverhuizing zijn..hahaha...
Nu heb ik eens een vraagje. De verloskundige heeft een soort van grafiek met 3 lijnen. Een onderste, een middelste en een hoge lijn. De laatste 3 keer dat ik geweest ben is mijn buik opgemeten. Ik nu 30 weken en 3 dagen zwanger!
Vorige keer zat ik precies op de middelste lijn. Nu zat ik er net wat boven. Nu had de verloskundige het erover dat ik best wel eens een groot kind kan krijgen.
Nu is mijn vraag: wie weet wat deze 3 lijnen betekenen?
Wat is het gemiddelde gewicht? (ik denk zelf dat dat de middelste lijn is)..
Welk gewicht zou dan bij de bovenste lijn het kindje wegen??
Graag reacties.
Liefs,
Jorhoromo
Vanmiddag weer naar de verloskundige geweest en alles was goed!
Kindje was gelukkig gedraaid en lag nu met het hoofdje naar beneden.
Eerst lag het nl van links naar rechts.
Kindje kan natuurlijk altijd nog draaien, maar dan zou het volgens de verloskundige een hele volksverhuizing zijn..hahaha...
Nu heb ik eens een vraagje. De verloskundige heeft een soort van grafiek met 3 lijnen. Een onderste, een middelste en een hoge lijn. De laatste 3 keer dat ik geweest ben is mijn buik opgemeten. Ik nu 30 weken en 3 dagen zwanger!
Vorige keer zat ik precies op de middelste lijn. Nu zat ik er net wat boven. Nu had de verloskundige het erover dat ik best wel eens een groot kind kan krijgen.
Nu is mijn vraag: wie weet wat deze 3 lijnen betekenen?
Wat is het gemiddelde gewicht? (ik denk zelf dat dat de middelste lijn is)..
Welk gewicht zou dan bij de bovenste lijn het kindje wegen??
Graag reacties.
Liefs,
Jorhoromo