wat is eigenlijk verschil in testen??

A

Anoniem

Guest
hoi,

weten jullie dat??!!
het verschil   in de   zovel   aangeboden   testen,ik   hoor   jullie praten   over   internet   testen   enzo..en   testen   die   je   al   eerder   kan   doen?
wat weten   jullie hiervan en   wat is   jullie ervaring ermee??

liefs   maagd

Hee maagd!!

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook internet-testen in huis gehad, namelijk dipstick-testen van de premom-shop. In hun gebruiksaanwijzing stond dat je ze al 3 dagen vóór je nod kan gebruiken. Dat heb ik toen dus gedaan, maar op die dag was die test nog negatief, de dag erna hetzelfde verhaal. Op de nod zelf heb ik een kruidvat-test van eigen merk gehaald. Die gaf wel positief aan, in tegenstelling tot de dipsticktesten; die gaven nog steeds negatief aan....Niet kopen dus..De  kruidvat-testen die kan ik  wel zeker aanraden. Betrouwbaar én  goedkoper dan een clearblue of predictor test.
De hele goedkope internet-testen zijn dus  niet altijd even betrouwbaar. Clearblue zijn mensen heel tevreden over, maar zijn wel erg duur..

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

En, al symptoompjes?

Groetjes Jenny

ze zeggen dat de ene test gevoeliger is dan de andere.in principe zouden ze allemaal even goed moeten zijn,want hcg = hcg toch?alleen heb ik wel heeele slechte verhalen gehoord over de midstream-cassettes.die zijn zoow gevoelig dat ze bijna altijd positief aangeven terwijl degene helemaal niet zwanger is.ik hoor veel positieve berichten over de kruidvattest.die ga ik zo halen .ik had eerst testen van www.l10.nl die schijnen ook prima te zijn.ik heb ze uit puur ongeduld al opverbruikt.aangezien het nu serieus is(1 dag over tijd)ga ik tog maar ff een "dure" test halen.die van l10 zijn 2 euro p.st.als ik nu niet zwanger blijk bestel ik ze wel weer.kan je geen bult aan vallen als je te vroeg of 6 keer test toch?

Terug
Bovenaan