Wat is er aan de hand met mijn menstruatie?

<p>Hoi dames,</p><p>Ik heb een vraagje omdat ik de laatste dagen wat onzeker ben geworden!<br />In oktober heb ik mijn mirena spiraal verwijderd. Vanaf eind oktober had ik direct een cyclus van 24 dagen. </p><p>Nu ben ik op 23 januari voor het laatst ongesteld geweest. Rond 4 feb had ik mijn eisprong volgens mijn app. Geen idee of dit ook zo is geweest. </p><p>Nu had ik op 16 februari mijn menstruatie weer moeten krijgen, maar die bleef uit. Ik heb op de 16e en 17e een test gedaan, maar beide nagatief. Op de 18e in de avond, gister had ik heel licht bloedverlies op mijn toiletpapiertje. Vandaag iets rood/bruin bloed. En het is alweer gestopt. Normaal menstrueer ik 4 dagen.</p><p>Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn? Bedankt alvast voor jullie tips! :) </p>
 
Wat irritant he.... 
Het zou zo kunnen zijn dat je lichaam nu zijn eigen cycles gaat aanhouden. Omdat je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest is het ook lastiger om te tellen, misschien kan je de volgende keer testen gebruiken om meer duidelijkheid te creeren voor jezelf. 
het zou kunnen zijn dat het bloedverlies wat je nu hebt gehad spotting is, dus een voor aankondiging van je menstruatie. Dat heb ik helaas ook vorige maand gehad. Ik blij, dacht yes innesteling, maar helaas, 2 dagen later brak het toch door. Je kan altijd eind vd week nog eens een test doen. Misschien ben je wel zwanger, maar maakt je lichaam nog te weinig hormonen aan voor een reguliere test. Misschien een early proberen?
 
Wat je kan proberen is de zwangerschapstest van Sensitest, die zijn heel gevoellig. Een vroege test kan daar al met 10 MIH. Dus stel je zou zwanger zijn, zou je het met die testen wel kunnen zien. 
 
Terug
Bovenaan