Hoi meiden, ik kom hier niet zo vaak zit meestal op het forum "als zwanger worden langer duur", maar ik kom zo nu en dan eens hier kijken. Ik lees nu dat bea hier niet meer wil komen omdat haar verdriet en pijn is gedaan omdat ze zoveel op het forum zou zitten. Als ik het goed begrepen heb tenminste. IK heb enkele pagina's terug gelezen maar kon daarop maar weinig berichtjes van bea vinden. Dus naar mijn mening valt het wel mee. En dan nog al zit bea dag en nacht hier, als zij zich toch daar prettig bij voelt. Meiden ik begrijp het niet zo goed, jullie moeten elkaar steunen, over het algemeen zijn jullie allemaal nog vrij kort bezig met zwanger worden, (op een enkeling na misschien). Sommigen van jullie zullen al snel zwanger zijn, maar sommige van jullie zullen daar ook wat langer over moeten doen, maar de wens en het verlangen is voor iedereen even groot, dus probeer elkaar daar in te steunen alsjeblieft. Het zwanger worden is iets heel intiems, wat je eigenlijk alleen maar met je partner deelt, die niet altijd voelt wat jij voelt. Dus door hier te komen kun je die gevoelens delen met meiden die hetzelfde voelen, dat voelt heerlijk. Daarom vind ik het ook onzettend sneu, als iemand of dat nu bea is of iemand anders zich hier niet begrepen voelt. Meiden ben er voor elkaar dat is erg belangrijk hoor.
Liefs Molly.
Liefs Molly.