Wat is er aan de hand ?

<p>Hallo</p><p>Normaal gesproken heb ik al een beetje een onregelmatige cyclus(meestal rond30/35 dagen) soms ook weer 28.</p><p>Ik hou mijn menstruaties altijd netjes bij in een app. <br />Vandaag ben ik 17 dagen overtijd, en 45 dagen na de eerste dag van mijn vorige menstruatie. <br />Heb met 5 dagen overtijd getest en was negatief. <br />Ik ga morgen naar de winkel nog een test halen.</p><p>Ben 1x in de avond misselijk geweest maar verder geen klachten. Heb vandaag wel een beetje de last gehad die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden maar na een paar uur was dat eigenlijk weer weg. <br /><br /></p><p>Heeft iemand dit vaker gehad?</p><p>En wat denken jullie dat het is ?</p><p>liefs,</p><p> </p>
 
Ziekte of stress kan oorzaak zijn. Vaccinatie hoor ik ook heel veel. Net gestopt met anticonceptie kan ook nog.

Of je maakt gewoon laat hcg aan en ben je gewoon zwanger. Zou bloed laten prikken bij de ha. Dat is de enige juiste zekerheid. Of gewoon nog testje doen

Volgens mij moet je nu met een bloedtest ook een duidelijke uitslag hebben maar dat weet ik niet zeker. Heb het zelf nooit gedaan bij mijn zwangerschappen om die waarde te controleren
 
Bedankt voor je reactie
Ik ben niet gevaccineerd en neem geen anticonceptie. 
Ik ga morgen toch nog even een testje doen. 
Als daar niks uit komt maar even de huisarts bellen denk.
 
Spannend!!
 
Terug
Bovenaan