wat is er bij jullie op de planning??

wat gaan jullie vandaag doen??? helaas ligt er voor mij een berg was te wachten maar ja verder is het nog wat schoonmaken in huis en voor je het weet is het al weer avond.

wat gaan jullie vandaag doen???

Ik ga zo douchen, dan de kleine meid wakker maken om te voeden.
Hopelijk valt ze dan weer in slaap en zet ik haar even snelin haar wipstoeltje  kan ik haar kamertje gaan stoffen en  bedje verschonen(zuigen mag en kan ik nog niet ivm mijn bekken, moet manlief doen als hij thuiskomt).

O ja, de was in de machine doen en dan zo lekker buiten hangen.

Dan gaan we van de zon genieten en een klein blokje om,lekker een ijsje halen!
Ja, dat moet ik iedere dag van de fysio, een klein blokje om, niet een ijsje halen hoor!
Ben juist zo blij dat ik al ruim 14 kilo weer kwijt ben!!

Vanmiddag een klein tukje doen, heb ik echt nog steeds nodig, en dan is de man al weer thuis!

Dat was het voor vandaag!

Gr.Marieke

goedemorgen,

nou ik heb al een en ander gedaan vannochtend. Half 7 was ik eruit, eerst alle spulletjes voor mijn man klaargezetr en gemaakt. Ton voor kevan broodjes smeren, delano voeden, mezelf douchen en aankleden, delano wassen en aankleden, kevan helpen aankleden.
Kevan naar school gebracht en nu ben ik thuis even een momentje voor mezelf, delano die slaapt nu.
Natuurlijk weer een hoop wasgoed te doen. Moet nog naar de gamma. Gister de bbq van de buren geleend, die van ons was niets meer, dus ook nog even schoonmaken.

Vanmiddag om 13.10 moet ik naar het cb, zit  naast de school van kevan dus een mooie tijd want hij moet er weer om 13.00 zijn.  
Meneertje krijgt z'n eerste prikje (als ik maar niet sta te janken, deed ik met de hielprik wel, maar toen kon ik de schuld afschuiven op de hormonen haha)

Dus mijn dag staat al aardig volgepland.
En dan zegt mijn man vaak, ik wou dat ik thuis zat , kan ik ook lekker de hele dag lekker op mijn kont zitten

groetjes kim

ehhhh... wat ga ik doen... eerst maar eens douche, de kleine meid ligt weer in bed maar wil niet slapen (zo als gewoonlijk) dus als ze begint te huilen en overstuur gaat raken haal ik haar eruit en kan ik weinig anders dan haar bezig houden.

Vanmiddag even lopen naar de stad, boodschapjes doen en dan weer langzaam terug. Gaat nog niet echt vlot maar we lopen.

En verder weinig, misschien eens de plantjes uit de tuin weg doen, ze zijn erg slecht geworden door de hevige regen van de afgelopen maand, ziet er niet uit! Maar dat ligt aan de kleine, moet wel mijn handen kunnen gebruiken.

Veel plezier vandaag!  Nands

hoi..

nika was half 9 wakker..
dus heb   uitgeslapen ihihi
ze ligt nu net weer op bed..
ff snel achter pc.
dan douchen..
en lekker wandelen in het park,
heb me laten vertellen dat het 27 gr word..

kus

hoi,

de kleine man was lang wakker vannacht, dus ik heb vanochtend lang in bed gelegen. ?Net ff een broodje gegeten, en nu ben ik maarten aan het voeden. om half 2 moet ik bij de dokter zijn. ik wil dat ie ff naar de hechtingen kijkt. ze doen erg pijn en willen niet oplossen. Ik hoop dat ie ze eruithaalt. Ik ga lekker met de kinderwagen, wandelend naar de dokter, is wel een 20 minuten lopen maar dat maakt niet uit, het is zulk mooi weer... Vanmiddag nog ff boodschapjes doen en vanavond komen er weer vrienden langs die willen babysnuiven (kraambezoek dus... )

groetjes Pauline

Hallo,

Net zijn ze van het cb geweest. En Jamie doet het hartstikke goed. Hij is 530 gram gegroeid in 2,5 week tijd. Nu ga ik zo nog eventjes naar bad tot hij weer moet eten en dan ga ik vanmiddag nog lekker wandelen en wat boodschapjes doen. Vanavond doe ik lekker niets. We hebben van het weekend weer heel veel visite gehad.

Groetjes Natasja

Hoi,

Pff ik heb al de hele dag geracet ( schrijf je dat zo? )
Om 6.30 uur opgestaan, gedoucht en om 7.15 uur werden Yenna en Yari wakker.
Yenna een boterham gegeven, Yari zijn flesje. Allebei de kids gewassen en aangekleed, Allemaal in de auto, Yari bij mijn   zus neergezet, Yenna naar het kinderdagverblijf gebracht en daar naar mijn groep gegaan ( ik werk daar als leidster ) om een afscheidsfeestje van een kindje te vieren die ik bijna 4 jaar op de groep gehad heb.
Daarna snel even naar de fotograaf foto's opgehaald en toen weer door naar mijn zus Yari ophalen.
Toen was het alweer 11.30 uur snel naar huis,  Tijd voor Yari zijn flesje.
Nog even lekker met m'n manneke geknuffeld en weer op bed gelegd.
Snel even de bedden verschoond en nu dacht ik ik ga even aan de pc. zitten even relaxen.
Want Opa is vandaag jarig, dus straks om 16.30 uur Yenna weer halen, eten koken en dan weer inpakken om naar opa's verjaardag te gaan.

Pff Tussendoor moet Yari om 15.30 uur ook nog de fles en ik wil ook nog even boven stoffen en zuigen....

Dus ik ga denk ik maar weer aan de slag...
Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan