Wat is er leuk aan de jonge gezinnen beurs?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik lees dat er een aantal van jullie naar de beurs toe gaan. Het lijkt mij ook heel leuk en denk erover om met mijn schoonzusje te gaan. We moeten er ver voor reizen en ik ben nog nooit naar zo'n grote beurs gegaan. Ik twijfel er dus over. Kunnen jullie een beetje vertellen hoe het is en wat voor soort kramen, activiteiten er zijn? Is het goed georganiseerd? Kun je makkelijk naar toilet? Hoe ga je naar binnen? Is het niet te druk?
Kun je er lunchen?

Alvast bedankt!

Hai,

Ik ben zowel naar de 9 maanden als naar de jongegezinnen beurs geweest. Beiden leuk maar...
*Erg druk ook op doordeweekse dagen
*Lange rijen voor de lunch (en weinig  normaals te eten)
*Erg druk voor kleintjes dus als ik nu ga neem ik Mette niet mee want die heeft er niks aan. Alleen maar benen kijken, amper los kunnen lopen enz.
*Toiletten en verschoonruimtes voor de kids zijn er plenty alleen ook die zijn druk
*Stands zijn leuk maar niet dat je zegt nou daar ga ik een roteind voor reizen. Wel leuke aanbiedingen van bv Zwitsal en uitleg over kinderwagens ed. Tevens verkopers van dakkapellen, embryo invriezen en verzekeringen wat saaai is.

Kortom leuk dagje uit maar niet als je niet bestand bent tegen VEEEL drukte en lange rijen. Met een baby kan het wel want die slaapt wel in de wagen maar mijn dochter van 15 mnd. zou er overstresst vandaan komen. Als je een vitale zwangere bent die niet constant moe is dan is het zeker leuk om samen met een vriendin of zus te doen. Zit je in de ik ben moe fase blijf dan vooral lekker thuis!

gr.Ing

Ik ga nu gewoon voor de gezelligheid om veel mensen van het forum te zien. En er staan wel leuke stands natuurlijk.
Ook minder leuke, zoals Ing al aangeeft.
Maar als je er heel ver voor moet reizen dan weet ik niet of ik zou gaan.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan