Wat is er met mij aan de hand????????????????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden het was eindelijk zover ik was nog steeds niet ongie en heb gewacht met testen tot zondag. nou ik testen aan het begin een heel licht streepje maar daarna werd deze steeds lichter en na een paar min was hij niet meer zichtbaar. Wat moet ik hiermee en hebben jullie tips erover? Ik ben er van uit gegaan dat de test negatief is en wij dus niet zwanger zijn  maar ik ben nu nog steeds niet ongi en mijn laatste keer was 16 feb. Ik had wel zo`n goedkoop testje gekocht van de trekpleister maar dat moet toch niet uit maken. Ik zit er wel over te denken dat als ik volgende week nog steeds niets heb om dan zo`n duurdere te kopen of is dat onzin? Ik begin steeds meer aan mijn lijf te twijfelen en ik hoop nu maar dat ik snel ongie wordt of een positieve test maar ja afwachten maar weer , Zo dat was lekker even van je afschrijven meiden bedankt alvast en groetjes van Bianca

Heb je niet nog zo'n goedkope test? Of anders............ ik denk dat ik er toch nog een test voor over had..........want die onzekerheid is ook niets!
Ik heb gehoord/gelezen dat de testen van het kruidvat ook best goed zijn, die zijn ook niet zo mega-duur...............

Anders wacht je nog 2 dagen (moeilijk hoor) en test je dan opnieuw (heb je ook ochtendurine gebruikt? Dat test het beste)

Groetjes en ik zal duimen,

SUUS

Bedankt voor je kruidvat tip. Maar denk je dat het misschien toch raak kan zijn??????????
Ik heb wel ochtendurine gebruikt maar wat wel misschien kan ik was zaterdagavond uit geweest en wel wat gedronken 2 biertjes en heel veel cola ik was om 07.00 naar de wc geweest en toen niet getest maar om 10.30 moest ik nml. weer. Zal het hieraan liggen? Ik weet het ook niet ga morgen meteen een kruidvat test halen en in het weekend nog maar eens proberen. Nou je hoort het wel weer.

Groetjes Bianca

He Blankie,

Wil je geen valse hoop geven, maar zou als ik jou was toch nog eens testen. Hoeft niet perse met ochtenurine. Probeer gedurende een aantal uren niet/weinig te drinken, vang de urine op in een schoon potje en gebruik dan de test. Persoonlijk vindt ik de clear blue het duidelijkst (de niet-digitale).
Sucses zal duimen!

Liefs Anne

Ha Bianca,

Spannend zeg, dus we moeten nog even flinke duimen draaien voor je.
Komt voor elkaar...
Zelf vind ik ook de Clear blue (niet digitaal) erg makkelijk werken. Niet dat hij ooit wel eens positief is geweest, maar toch.
Succes, en laat je het snel weten?
Duim duim.
Groetjes J

Terug
Bovenaan