wat is er met mijn dochtertje aan de hand?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Mijn dochtertje van 7,5 maand slaapt normaal gesproken smorgens twee uurtjes, smiddags anderhalf en dan in de namiddag nog een uurtje.
Vandaag heeft ze maar anderhalf uur in totaal geslapen! Krijsen, krijsen als ik haar in bed leg. Nu ook, trouwens... Ze drintk goed, ze eet goed en is best vrolijk, alleen supermoe.
Nu is ze eergisteren ziek geweest (38,5 graden verhoging). En vandaag nog steeds wat snot in haar neus. Komt het daarvan? Wie kan mij helpen? Iemand die het herkent? Ze heeft geen verhoging ofzo.

Groetjes, Emmy

Hoi   Emmy,

Goh wat vervelend zeg, konden ze maar praten hé???
Maar goed je zei dat ze geen verhoging meer had dus dan zal het toch wel met verkoudheid te maken hebben of ze heeft toch ergens pijn bijvoorbeeld oor of keelpijn!!! Gewoon ff in de gaten houden en vertrouw je het niet ga je toch ff naar de H.A of CB!!!
Heel veel beterschap en oh ja verkoudheid duurt bij die kleintjes ongeveer 10 dagen als het goed is!!!!
Succes ermee!!!

Liefs Sandy

hoi

klinkt een beetje als jens afgelopen week
donderdag ineens huilen, in bed leggen was gillen krijssen, elke keer weer
toen ook het hele weekend overdag huilen, niks was goed, slapen was een ramp
tot maandag, kreeg hij ineens koorts, gaf ik fruithap was het brullen met slikken
ik de dok ff gebeld, zei kom maar ff
hij oren kijken , en.....keel kijken, en ja hoor, keel amandelen ontstoken, met witte stippen erop, dus nu sinds dinsdag aan de antibiotica, en hij knapt al wat op nu

ik heb er afgelopen 3 dagen al 3 gehoord die het ook hebben,

wie weet daar ook wel

groetjes riana

Nou dat vraag ik me dus ook af, joshua is zo al zeker 1,5 week zo bezig... hij heeft wel eerst de waterpokken gehad toen verkouden en daarna de hoest.. maar dat is nu over maar hij blijft krijsen (net nog 1,5 uur op schoot!) dus een paracetamol gegeven maar hij had geen verhoging... na een half uur lag hij te slapen, dus had hij wel pijn....

eeen paracetamol kan geen kwaad! suc6

grt suuz

ppff vandaag ook al zo'n dag weer
slapen wakker en maar huilen, vandaag 6 flessen op, hij blijft maar drinken van zn melk
hij wil niks, alleen maar krijssen en mekkeren, we zijn allbei wel op nu,

zal dit ook met een sprong in combi met keel te maken kunnen hebben??

Misschien 'n sprongetje in de groei? Mijn dochter had dan af en toe ook zo'n baalmiddag. Niet willen slapen, niet zichtbaar ziek, maar toch huilen. Even zo'n donderwolk. Vaak willen drinken, dicht bij je willen zijn.

Terug
Bovenaan