wat is er met mijn lichaam gebeurt...

pfff...hebben jullie dat ook?
nu bijna 10 maanden na de geboorte van swen heb ik nog steeds zoiets van.. wat is er met mijn lichaam gebeurt?
het lijkt wel of geen enkele broek van voor mijn zwangerschap nog leuk staat!

ik ben wat kilo's betreft er netjees vanaf gekomen, ben geen grammetje zwaarder, maar de vorm is er helemaal uit lijkt het wel! blegh! bye bye volle borsten, hallo flubberbuikje...

ben ik de enige die nu nog zo over haar lichaam denkt, of hebben jullie dat ook?

ja ook mijn lichaam is na 2 zwangerschappen verre van vorm.

ik ben echt van mening dat mijn bekken breder zijn geworden na de eerste zwangerschap!

ik ben 3 maanden geleden wel gaan opletten met eten en gaan sporten en nu 14 kilo lichter zit ik al wel beter in mijn vel... alleen die buik...zucht..

ik denk dat ik ook echt wat aan buikspieroefeningen moet gaan doen... het blubberbuikje gaat niet vanzelf weg he!

die slappere borsten.. komt dat door het geven van bv, of heeft iedere moeder dit?
zucht...

ook hier dat probleem!
was in totaal 35 !!! kilo aangekomen.. ben nu gaan sporten want moet er nog 20 kwijt..
Ook ik heb 'hang borsten'gekregen die ook nog es 2 maten groter zijn ( geef geen bv)
nu het sporten maar goed doorzette en al dat heeerlijke verslavende eten laten liggen en hopelijk boek ik dan wat meer resultaat........

Haai,
Hier hetzelfde dilemma. Denk ook wat is er met mijn lichaam gebeurd...... Na twee zwangerschappen kort op elkaar en de tweede zwangerschap ook nog een tweelingzwangerschap blijft mijn buikje ook plakken.

Ben mijn kilo's ook bijna kwijt, nog 3 te gaan. Ben nu wel sinds 2 maanden aan het sporten en druk buikspieroefeningen aan het doen. MAAAAR ik blijf een blubberbuikje houden, HELLUP!!

Groetjes, Floor

wat ben ik blij te lezen dat het bij meerderen zo is.

vanmiddag was ik na het werk was ik al druk met even een kledingwinkel ingedoken. ik moet toch nodig wat nieuwe winterkleding hebben.
vorig jaar namelijk alleen zwangerschapkleding gehad en het jaar daarvoor was ik al druk met zwanger worden en miskramen bezig. dus wilde ik ook geen kleding kopen die ik hoopte niet meer te passen na een maandje of wat.

nu sta ik in de winkel, pak wat uit het rek en denk.. nee, dat staat me toch niet meer....
doe niet eens de moeite het te passen...

bh's is het zelfde verhaal. de enige die nog passen zijn mijn sportbh's... ik moet dus echt nodig een keer gaan shoppen! maar ja.. als ik ga dan haal ik weer vanalles voor swen en mezelf vergeet ik!
eigen schuld, ik weet het!

misschien toch ook wat strenger aan mijn buikspieroefeningen werken,,, (heb daar zo'n hekel aan!)

groetjes

Ik ben redelijk tevreden over mijn lichaam. De meeste kilo's wel kwijt, kan ook bijna al mijn oude kleren weer aan. Maar ja, die buik..die mag nog wel iets strakker. Alleen ook hier geen discipline hoor om de buikspieroefeningen te doen. Ik sport wel een uurtje in de week, daarbij komen ze gelukkig wel aanbod. Soms heb ik 2 weken discipline en dan zakt het weer weg. Ik geef nog bv dus m'n borsten tja..gelukkig is de striae wel minder zichtbaar geworden.

Ik ben niet erg ontevreden, ik heb de 'aardschok' al na mijn eerste gehad ; )...
Overigens een opkikker voor de hangtieten: na het stoppen met BV (bij mijn oudste) waren ze bij mij echt theezakjes, alsof ik 80 jaar oud was, niet om aan te zien. Het vetweefsel moet dan weer terug komen voor vulling, dat heeft bij mij wel een jaar geduurd, maar toen was het toch wel weer redelijk! Dus geduld, er trekt nog veel bij!

Ik heb altijd al een buikje gehad en na mijn eerste zwangerschap is die iets 'duidelijker' geworden, zonder dat ik (idd) in kilo's meer woog. Nu na de 2e is buikje niet dikker, maar... is wel een beetje gaan hangen, bleh!

Ik zou het best anders willen, maar ach, het is ook geen schande allemaal. Ik heb 2 kinderen gebaard en dat zie je... so what? Ik hoef niet meer zo strak te zijn als een 18-jarige, ha ha!

Terug
Bovenaan