Wat is er te krijgen voor een regelmatige cyclus??

A

Anoniem

Guest
Er zijn hier eerder al eens wat middeltjes genoemd voor een regelmatige cyclus. Zouden diegene die er meer over weten het willen vertellen?

Een vriendin van me is al 6 maanden niet ongesteld geweest. Ze vind het echt heel onhandig en haar dokter zegt dat het heel normaal kan zijn..
Maar voor haar zou het wel fijn zijn als er iets is wat haar in elk geval een wat kortere cyclus geeft.

Help me dus alsjeblieft, dan kan ik haar tenminste wat advies geven..

Julia

Hoi,

Heb hetzelfde probleem. Na het stoppen met de pil ook heel onregelmatig ongi.
Toen een miskraam gehad, daarna na 4 weken ongi en vervolgens zat er weer 5 weken tussen,maar al wel na 4 weken afen toe wat bloedverlies.
Gebruikte al multivitamines " zwanger worden" van Etos en nu op advies van de " forummeiden" Teunisbloemoliecapsules. Ook van Etos eigen merk. Weet dus nog niet of dat helpt,maar heb al wel de nodige succesvolle verhalen hier op het forum gelezen.

Succes!

Hoi Julia,
Ik moet eerlijk zeggen, je kunt beter gewoon afwachten hoe moeilijk dat ook is.
Ik heb jaren de pil geslikt, omdat ik al daarvoor onregelmatig was en nou nog steeds. Ben wel van 84 dagen in het begin naar 38 dagen nu gegaan. Dus daar zit wel vooruitgang in.
Ik denk dat alleen hormonen daar aan kunnen meehelpen en niet zo'n teunisbloem capsule of wat dan ook, maar dat is mijn mening.
Zelfs met een onregelmatige cyclus kun je gewoon zwanger worden hoor.
Leef gewoon hoe je van tevoren ook deed maar dan  met foliumzuur erbij. Verder is het ook veel afwachten.......succes

Terug
Bovenaan